• mona83

All we want for Christmas is Michael

Jäkla kanin man har... Skulla ta ut honom ur buren och lyfter upp honom. Så sprattlar han till så att jag tappar taget och han hamnar på buren. Ner från buren med en raslig fart och sen rejsar han iväg....

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-29 19:51:00 följande:
    hehe så kan de gå :S
    Jo det kan ju det, men blir ju ett ganska högt fall från mig och sen ner på buren... Kan ju inte vara så bra för tassarna bla.
    Vet att ett marsvin kan bryta ryggen om det händer....
     Nu är ju inte en kanin och marsvin samma djur men ändå....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-29 20:48:47 följande:
    Kolla detta.
    ">

" target="_blank">

Runt 0:45..
    Jag vet inte, tyckte "spöket" var lite lik han som satt på huk på nått vis. Kändes som dom har fixat med filmen.

Då tror jag på att det finns nått övernaturligt som vi inte kan se. Så et är inte att jag försöker att bortförklara det på filmen
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-29 22:40:36 följande:
    Nej nu blir det sova för mig.. Gonatt..
    Go natt
  • mona83

Funderar jag med på om man ska sova, men jag vill se djurpoliserna oxå....

• mona83

Haha vad roligt det såg ut. en kattunge försökte leka med en mindre papegoja, satt och viftade med tassen åt den, papegojan svarade med att försöka bita den i tassen
    Katten var heller inte så kaxig av sig

• mona83

Varför kan inte ungarna fatta att det är HELG, då sover man ju nästan hela dagen

• mona83
    BooBoo skrev 2010-01-30 09:54:42 följande:
    Aaaaaaaaah! Goooooodmorgon skönheter.. Odjur om det finns Härligt med sovmorgon..Vikke ska fixa våfflor till brunch. Mums! Bär o glass till de.. What a man Idag ska jag o kidsen åka o hälsa på en annan bebis. Brudarnas kotte. Tänkte ta o baka en chokladsockerkaka att ta med
    Här ska vi oxå äta våfflor idag, till mellis....
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-30 16:40:20 följande:
    Föräldrarna ska på en konsert ikväll, nåt coverband som spelar Queen-låtar så jag och syrran blir ensamma om hennes pojkvän inte ska sova över.
    Killer Queen?

Har biljetter till dom nere i norrköping, så väntar på att det ska bli mars nu
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-01-30 20:30:16 följande:
    E 621 (glutamater) finns dels i chips.. Tillsätts för att höja smaken. För mkt E så kan man få ont i magen, huvudvärk o halsbränna, deprission, extrem vrede.. Djur som testats under en längre perios har fått hjärnskador.Thailand har stoppat glutamat i skolmaten.Nu vet ni deeee
    Jag ska moffa chips i kväll till Tina Turner filmen som börjar snart på 5an.
    Skit nyttigt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael