-
Go nattBrooke skrev 2010-01-30 23:53:05 följande:Nu säger jag gonatt.. gonatt på er :D -
Kolla in den i morron kväll. Är den bra så lär man ju fastnaBevabus skrev 2010-01-31 00:03:40 följande:Här är del 1
">
#Om ni inte sett den, se den!
Har gått i tankarna att kolla på Elvis & me igen -
Den är ju det och jag vet ju att man måste börja kolla tidigt på kvällen eftersom den är beroende framkallande och man inte kan sluta kollaBevabus skrev 2010-01-31 00:07:36 följande:Ooh ja den är också bra
-
Ne så tänkte jag iaf när jag kollade på förra gången, tog aldrig slut...Bevabus skrev 2010-01-31 00:11:27 följande:Ja jösses, när man väl börjar kolla så tänker man "äsch, såå lång är den ju inte"...men den bara fortsätter och fortsätter
Kollade ju klart på första delen och en bit in på den andra på en kväll och kl var typ 2 eller nått när jag gav upp
-
Nej nu ska jag lägga mig. Ungarna dom fattar som sagt inte att det är helg... Halv 8 hörde jag dom första gången.
Jag sa åt dom att det var natt ännu så dom kunde sova ett tag till... Tror ni det funkade eller?
Ne inte ett dugg
-
go natt
-
Fan, fan fan
. Blir det en vet kostnad här istället för reservdelar till bilen...
Svante har inte åtit nått sen igår han bara ligger....
Där han har tappat päls vid öronen har han fått mjäl och så är det en rund fläck på ryggen där pälsen är kortare och det ser verkligen inte ut som mjäl. Tyckte det mera såg ut som svamp eller nått
Får ringa distriktarna och höra med dom om dom tycker han kan vänta tills i morron eller om dom har vägarna förbi. Han är inte alls pigg
-
Hon på distriktarna kunde inte hjälpa mig sa hon i telen för hon sa att hon inte kunde kaniner. Dom ser inte till kaniner så ofta sa hon.
Så hon sa att jag ska ringa södra djursjukhuset eller norrsholm..... Jag har inte så mkt pengar. 3500 kommer man ju ingen stanns med på dessa stora djursjukhus ju
. -
Och jag har ingen bil att ta mig dit medmona83 skrev 2010-01-31 11:11:04 följande:Hon på distriktarna kunde inte hjälpa mig sa hon i telen för hon sa att hon inte kunde kaniner. Dom ser inte till kaniner så ofta sa hon. Så hon sa att jag ska ringa södra djursjukhuset eller norrsholm..... Jag har inte så mkt pengar. 3500 kommer man ju ingen stanns med på dessa stora djursjukhus ju .
. Mammas och deras sa upp sig igår. Bromsvätskan eller kylarvätskan har frysit
-
Jag kommer inte ens ditOgabinne skrev 2010-01-31 11:13:22 följande:Men du, ring till dom andra ställena, säg att du har si eller så mkt pengar att ge idag, o be att få resten på faktura om det inte räcker. De flesta har så man kan få en faktura o betalar du dessutom lite idag så är ju chansen större att de går med på det. Det gäller ju ett litet liv som antagligen lider.
. Dom enda som hade kunnat köra mig är inte hemma