• mona83

All we want for Christmas is Michael

Åh Nazim, kanske ska fortsätta titta på 8an istället {#lang_emotions_heart}

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-30 22:50:17 följande:
    Men har alla gått? :(
    Nejdå, men kollar på Tina Turner- What´s love got to do with it
  • mona83
    L jung skrev 2010-01-30 22:08:02 följande:
    Förlåt att jag kikar in då o då i er tråd... men var aktiv i den allra första tråden då michael så sorgligt dog Ville bara länka till - vad jag tycker är - en fin hyllningslåt till michael.
    ">

" target="_blank">

Kommer ifrån originalsidan mjstar.com/Lyssna på texten... så fin!!!Man skulle ju helt klart velat se grammy awards... undrar om vi i sverige kommer få se den??? Nån som vet?kram kramL jung
    Den stannar bara för mig efter 47 sek
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-30 23:35:06 följande:
    uppdatera sidan och tryck sedan på stoppknappen och låt den ladda.
    Det funkar inte, den laddar inte längre än så.
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-30 23:37:07 följande:
    tror det var dom, mina föräldrar kom just hem och sa att det hade varit skitbra!
    Det konstiga är att det inte står nått om den konserten på deras sida. Var nyfiken på om det var utsålt hos er.... {#lang_emotions_undecided}
    Västerås konserthus 23 okt 2009 finns med, men det var ju lääänge sen det var okober nu

Men det är ju bra att det var bra. Kan jag ha ganska höga förväntningar .
    Har iofs bara läst bra ressentioner om dom
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-30 23:49:38 följande:
    okej då är det nog en inställning som gör så... Står det nere i vänstra hörnet fel på sidan eller så??
    Hmm den andra som du länkade funkade utan problem. Första gången som youtube strular för mig. Så är nog ingen inställning...
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-30 23:50:36 följande:
    YES! Har hittat filmen "tower of terror" på internet! Älskade den som liten. Nån som sett den? Det är ingen skräckfilm alltså
    Vad handlar den om? Namnet känns bekant men jag vet inte riktigt
  • mona83
    L jung skrev 2010-01-30 23:52:58 följande:
    Kollade på din länk och såg att det fanns ytterligare en länk med Judith Hill med i filmen...
    ">

" target="_blank">

Tyckte jättemycket om låten... man blev tårögd!!! Hon har en härlig röst, och hon och michael verkar ha kommit så himla bra överens av det man såg i biofilmen!
    Videon var lika underbar som låten. Den känns rakt in i hjärtat {#lang_emotions_cry}
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-30 23:56:58 följande:
    hm konstigt...kanske inte är dem då :S
    Kanske finns flera coverband som spelar Queenlåtar. Eller så kanske det finns flera sidor och köpa biljetter på än just bara swedbeat.com.
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-30 23:59:19 följande:
    Det är en flicka och hennes pappa som åker till ett gammalt hotell i Hollywood för att fotografera. För många, många år sedan så försvann fem stycken personer där när dem åkte i en hiss, en av dem var en liten flicka som var väldigt berömd och älskad. När pappan och dottern är på hotellet så träffar dem på dessa människor som är spöken, fast i tiden och kan aldrig komma fram till festen som dem skulle till på en av de övre våningarna.
    Jag känner igen handlingen, tror jag iaf
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael