Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-23 00:00:54 följande:
    haha.. Nee..Eller vänta sa du att han hade signerat dem? :O Btw du blev inlägg 7070 :D
    Haha tröstplats.

Ja, de har en limited edition som han signerat.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-23 00:05:02 följande:
    hehe.. Jag har ramlat i våran trapp hur många gånger som helst, tror när jag hade Isa(kaninen) det första året 2008 så gick jag fel jag satte min fot på trälisten som finns på trappen. Och slår i svanskottan trodde jag skulle dö.. Tårarna sprutade och jag låg och kved.Det värsta jag har gjort är att ha foten utanför pulkan när man åker i en backe fullt med träd runt om. Efter ett tag tog det tvärstopp och jag fick bli hemburen av min och brorsans barndomskompisar föräldrar. Skulle promt åka skidor på kvällen men det gick absolut inte.
    Aj aj, ibland är man smart!

Nu ska jag också knoppa. Det blir en lååååång dag i morgon. Inte ett jota är köpt till julen. Ingen mat, inga klappar, no nothing. Så, undrar ni var jag är i morgon så är svaret bland alla andra tusentals sista minuten shoppare på stan. Nightnight!
  • Ogabinne

Fy fan vad jag har handlat.... har jävulsk huvudvärk. O nu ska julgranen upp med. >Jag vill sova.

• Ogabinne

Jag är så jävla less på detta o nu bara lipar jag... Julgranen gick sönder... ringer mamma för o se om hon kan köpa en ny, men det kunde hon såklart inte. Du kan ta min i morgon säger hon. Den ska väl du sätta upp svarar jag. Nej, jag ska inte ha någon julgran svarar hon. Det är väl klart att du ska ha julgran uppe när vi ska fira jul hos dig, nej det ska hon inte. Så, de vägrar komma hit och fira jul, VI måste åka bussfan med alla grejer hem till dom för o fira jul, o de ska inte ens ha en jävla julgran. Mina barn ska fira jul MED JULGRAN!!! Bussarna slutar gå kl 15 så vi får åka taxi hem... blir så jävla trött. Man sitter inte och delar ut julklappar utan en jävla julgran. Skiter snart i detta. Känns som om jag är den enda som bryr mig om att det är jul.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-23 15:47:37 följande:
    Naw.. stackare.. Du får tjata lite till att hon ska ha julgran
    Blir så jävla trött. Julen är barnens högtid säger dom. Barnen vill väl ha en julgran. Helt okej om hon inte vill pynta o ha sig men då kan hon väl komma hit istället då där allt redan finns.

Lyckades få upp vår julgran med en julgransfot o binda upp granen i väggen så nu är iaf den klädd... Men sur som fan är jag ändå.
  • Ogabinne

Jag har glömt o köpa etiketter... blir så trött.

• Ogabinne

Nu är storebror lagd o jag ska lägga mig i badet o samla krafter för paketinslagning o ladda för storvinsten på bingolotto.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-23 19:00:46 följande:
    men usch va tragiskt att dem ska begrava brittany murphy på julafton..jag hade personligen inte kunnat välja den dagen att begrava någon...
    Skumt att svenska aftonblaskan gått ut med det när inte ens tmz skrivit något om begravning i morgon, tmz som annars brukar vara först eller bland de första med skvaller. Tror inte det stämmer alls att hon ska begravas i morgon, dödsorsaken är ju inte ens fastställd och mängder med prov ska göras på kropp och hjärna.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael