Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-25 11:40:44 följande:
    Är det Forrest Lane Memorial Park  som michael ligger på?
    Du har verkligen problem med minnet märker jag. Vi pratade ju om det senast i går kväll? Och 20 tusen andra gånger, och du såg väl begravningen, och du har väl läst alla miljoner artiklar före och efter hans begravning? Michael ligger på Forest LAWN.

God morgon på er. Vilken jäkla tråkig dag. Det regnar ute, snön är på väg bort, allt är stängt och det finns inget att göra. Vilken tur att vi får se hjärtat på tv hela eftermiddagen och kvällen. Tänk att det är ett halvår sedan idag. 6 månader. Bara pjoff, förbi. Och allt känns fortfarande lika svart. Allt gör fortfarande lika ont.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 12:20:11 följande:
    Ja men det finns ju en park som nästan heter samma sak.. Så det har inte något med minnet och göra jag förvirrar ihop dem två kyrkogårdarna.. Ja det har gått fort =( Nästan för fort.. :( Snart är vi på 1 års dagen.. usch..
    Finns inte ens någon Lane, googlat massor o det kommer inte upp någonting som heter Forest Lane memorial park. Så vet inte hur du blandat ihop de olika kyrkogårdarna.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 13:03:11 följande:
    Du sa väl igår att Expressen hade skrivit Forest Lane och en annan sida den som hon ska ligga på..
    Ja jag undrade varför expressen skriver Forest Lane, o nu har a-bladet också skrivit Forest Lane, men hon begravdes på Forest Lawn. Vet inte om Forest Lane kan vara området eller gatan eller något, men kyrkogården heter Forest Lawn. Den är jättestor och B jordfästes i en vanlig grav.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 13:18:25 följande:
    Ja då kan det nog vara en gata eller område. Jag har för mig att jag oxå har sökt på Forest Lane en gång men inte hittat något. Då måste ju dem har skrivit fel.. Dem borde ta reda på fakta innan dem printar :S Det är ju dä dem är jävligt dåliga på :S
    Hahahaha ta reda på fakta innan de skriver. Det var dagens bästa!
  • Ogabinne

Här är allt stängt idag. Tror bara onoff börjar sin idag. Annars börjar alla i morgon.. så trist. Jag vill shoppa idag!

Vi ska iaf in till stan o hämta upp lillebror o käka middag någonstans. Så vi hinner hem till MJnight sen.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-25 13:28:00 följande:
    Ja men dem måste ju det, detta är ju inte direkt första gången dem skriver fel, tkr dem skriver fel för ofta och det ska inte en tidning göra. Det är iaf vad jag tkr..
    Tabloid Junk, det vet du väl? 99% av grejer du hittar på aftonbladet och andra nöjesblaskor är bullshit. DET om något har väl MJ's fans lärt sig. Hrm...

Nu är vi hemma igen, mätta och glada, godis o fruktförrådet påfyllt, redo för godis på tvn.
  • Ogabinne

Man kan ju inte sätta reklam efter 8 minuter, det är ju larvigt.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-25 16:47:52 följande:
    [citat]
    Det är en mkt bra låt
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-25 16:47:52 följande:
    Det är en mkt bra låt btw Undra varför man köper skvallerblaskor. Var hur länge sen som helst som jag läste en sån.. De gånger man tittat i en, då man t e x är på en pizzeria så står det mkt skrattretande shit, haha!! Folk är så lättlurade.Så glad att mina två hjärnceller vet hut
    Det där blev ju inge bra.
    Skrev, visst är den, mycket tänkvärd.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael