Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Äntligen sover storebror och jag sitter på golvet framför tvn o slår in julklappar och förbannar bingolotto som ger mig fel siffror. Liiite lite julkänsla börjar infinna sig, men det är fan inte mycket... Så märkligt.

• Ogabinne

Inte alls en mysig morgon... Storebror har öppnat alla julklappar. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Satans skit!

• Ogabinne

Har lagt barnen under granen, klapparna i sängen, kakorna är tvättade, golven är bakade, har hängt ut gröten i julkärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är slängda, satt fjädrarna i riset, har klätt granen med nybakta lussekatter eller var det dom vi skulle haft på lucia? Strunt samma huvudsaken är att jag har järnkoll på allt och inte ett dugg stressad. Trevlig midsommar på er!

• Ogabinne

Bevvan: Eller hur. Ännu en grej att fylla tokboken med.

När är vi redo att åka. Klänningen är på, lockarna är gjorda och femton liten hårspray är påsatt. C ya ikväll! God jul på er!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-24 20:05:42 följande:
    Om några timmar så begravs Brittany då www.expressen.se/noje/film/1.1824485/brittany...
    Då var det sant. Står på TMZ nu också. Fast i expressen står det att hon ska begravas på Forrest Lane, på TMZ Forrest Lawn. Kanske hon hamnar på samma gård som MJ...

God kväll på er! Här har det varit lugnt och skönt och alldeles perfekt. Alla blev glada för sina klappar o jag fick en DVD spelare av mamma. För andra gången i julklapp på 3 år. Jäkla ungar.

Tog taxin hem 20.30, o efter det somnade storebror på 5 minuter. Jag ska bara chilla resten av kvällen med Anna Anka.
  • Ogabinne

Har redan bokat o betalt This is it dvd'n på cdon för länge sedan, då var releasedatumet i januari. Kollade nu hur det ser ut idag och nu står det att den släpps 100224... slutet av februari. Vad surt! Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska se den eller inte, men bokat den har jag gjort ändå så jag inte blir utan om jag bestämmer mig för att jag ska se den. Haha

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-24 22:35:46 följande:
    Men lite förstörd vart julkänslan ändå vid nått tillfälle, speciellt när jag öppnade dessa mj tavlor jag fick.Då kom skämt som att han måste varit homofob, att han varit på småpojkar...jag sa att inte ens fbi har kunnat fälla Mj för nått. Då kom skämt som att jag vissa har ju pengar...Dom sa ju att dom bara skämtade, men för en annan som är så insatt i hur Mj egentligen var som person och vad han fick utstå i sitt liv och att man fortfranade tycker det är fördjävligt att han inte finns här hos oss. Så´uppskattas inte skämten. Utan julglädjen försvann lite efter det....
    Men suck, att inte folk ger sig. Säger man så när man vet att någon som håller av honom högt sitter bredvid? Du skulle svarat att ja du är ju också pedofil och har varit på småpojkar. Jasså, är du inte? Det tror jag. Hur känns det att bli anklagad för något det inte finns bevis för? Känns det bra?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-24 22:43:30 följande:
    Ja det hade jag kunnat gjort, men då hade jag sänkt mig till deras nivå. Inget man direkt vill på självaste julafton...
    Nej men kanske gett dom en tankeställare på hur det känns att bli beskylld för något man inte gjort.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-24 23:10:50 följande:
    Jag ska köpa den där tavlan med Moonwalk, jag vet inte om ni vet hur den ser ut? Den kostar något på 200-300 :D fick 1000 kr av mormor =) ska köpa ett spel Sports Resorts och den tavlan =)

MJ är ju begravd på Forest Lawn Memorial Park. vi får se vart hon blir begravd
    Ja jag skrev ju det?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael