• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Tania
    jeeri74 skrev 2009-12-11 10:26:48 följande:
    Kameran sitter precis ovanför ingången lite riktad utåt. Det är alltså inte långt in från det man ser på kameran -om du förstår hur jag menar..
    Menar du "vink-kameran" eller "kö-kameran"? Det fanns två olika.
  • jeeri74
    Tania skrev 2009-12-11 10:32:26 följande:
    Menar du "vink-kameran" eller "kö-kameran"? Det fanns två olika.
    Sorry, menade kökameran. Rutan till vinkkameran är en liten bit åt vänster från ingången, om man står med ryggen mot huset. Kökameran är riktad rakt fram.
  • Freksta

Hej hej, vi ska till ullared för första gången på tisdag den 15. Är det mycket kö då tror ni? Tänkte köpa lite kläder (till mig) där och undra om det är snygga/bra kläder och hur är det med provrum och så, är det super långa köer in för att prova? vill ju inte köpa nå som kanske inte passar :/

Tror ni ca 3000 räcker till både kläder och julklappar?

• jeeri74
    Freksta skrev 2009-12-11 11:05:02 följande:
    Hej hej, vi ska till ullared för första gången på tisdag den 15. Är det mycket kö då tror ni? Tänkte köpa lite kläder (till mig) där och undra om det är snygga/bra kläder och hur är det med provrum och så, är det super långa köer in för att prova? vill ju inte köpa nå som kanske inte passar :/ Tror ni ca 3000 räcker till både kläder och julklappar?
    De har jättebra provrum. Vet inte hur många det är, men över 20 på damavdelningen. Har aldrig fått köa även när det varit mycket folk.
    Man "checkar in" genom att de scannar in hur många plagg man har och så får man ett provrumsnummer tilldelar. Sen checkas man ut och de plagg man inte vill ha kan man hänga på en skena.

Vet inte utbudet på kläder just nu, men om du är ute efter vanliga t-shirs brukar det finnas. Och både jag och sambon som "aldrig" brukar hitta byxor har alltid hittat jeans där, finna många.
  • Freksta
    jeeri74 skrev 2009-12-11 11:15:34 följande:
    De har jättebra provrum. Vet inte hur många det är, men över 20 på damavdelningen. Har aldrig fått köa även när det varit mycket folk.Man "checkar in" genom att de scannar in hur många plagg man har och så får man ett provrumsnummer tilldelar. Sen checkas man ut och de plagg man inte vill ha kan man hänga på en skena.Vet inte utbudet på kläder just nu, men om du är ute efter vanliga t-shirs brukar det finnas. Och både jag och sambon som "aldrig" brukar hitta byxor har alltid hittat jeans där, finna många.
    Ååå underbart, jeans är det jag är ute efter. Så svårt att hitta några som ser snygga ut och sitter bra, nu för tiden så finns det ju bara jeans som sitter tajt runt vaderna eller har miljarder hål och det vill inte jag ha... Skönt att man inte behöver gå tillbaka med kläderna =)

Hoppas verkligen inte det är mycket folk på tisdag, tänkte åka så man kommer dit till runt 9 tiden..
  • Mizz Zunzhine

På damavdelningen har dem ca 70 omklädningsrum skulle jag tippa på...
    Finns fina skjortor, tunikor samt klänningar nu *ett tips från mig*

• Freksta

Mizz Zunzhine skrev 2009-12-11 13:01:13 följande:

På damavdelningen har dem ca 70 omklädningsrum skulle jag tippa på... Finns fina skjortor, tunikor samt klänningar nu *ett tips från mig*
    Låter bra det, är sugen på massa nya kläder =)

Drömde till och med i natt att jag var där och att kläderna var skit fula, huff var så deprimerad
  • knäppgök

någon som har kollat mammakläderna på senaste, något att ha?

• villa villekulla
    knäppgök skrev 2009-12-11 13:51:11 följande:
    någon som har kollat mammakläderna på senaste, något att ha?
    Jag var där för en vecka sen men hittade inget jag ville ha.. men man är ju olika så du kanske hittar något som passar dig =)
  • Halvblod
    Freksta skrev 2009-12-11 13:19:23 följande:
    Mizz Zunzhine skrev 2009-12-11 13:01:13 följande: Låter bra det, är sugen på massa nya kläder =) Drömde till och med i natt att jag var där och att kläderna var skit fula, huff var så deprimerad
    Där finns mycket kläder som är skitfula så man får inte ge upp utan leta mellan dessa för att hitta de snygga gukdkornen
    (¯`°?.¸ ღ Leia - 070715 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Gekås vol 13