• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • lovelyangel82

Mizz Zunzhine skrev 2009-12-11 13:01:13 följande:

På damavdelningen har dem ca 70 omklädningsrum skulle jag tippa på... Finns fina skjortor, tunikor samt klänningar nu *ett tips från mig*
    åh låter bra.. ska dit på söndag o har varit s sugen på skjortklänningar.. de visade en skit snygg på deras blogg i november.. men den lär ju inte finnas säkert =(
  • Freksta
    Halvblod skrev 2009-12-11 16:23:31 följande:
    Där finns mycket kläder som är skitfula så man får inte ge upp utan leta mellan dessa för att hitta de snygga gukdkornen
    Anar att det är en del fult men i drömmen var verkligen allt skit fult även jeansen =) Ska verkligen ta god tid på mig att hitta bra/snygga kläder specielt byxor =)
  • Ananaspaj
    Freksta skrev 2009-12-11 11:05:02 följande:
    Hej hej, vi ska till ullared för första gången på tisdag den 15. Är det mycket kö då tror ni? Tänkte köpa lite kläder (till mig) där och undra om det är snygga/bra kläder och hur är det med provrum och så, är det super långa köer in för att prova? vill ju inte köpa nå som kanske inte passar :/ Tror ni ca 3000 räcker till både kläder och julklappar?
    För mig räcker det nog inte. En vanlig runda på Gekås, nä som...det kostar ALLTID 5000 att kliva ut från Gekås...

Det är faktiskt väldigt sällan kö in i varuhuset..så tisdag är nog ingen fara. Kom en kvart efter de öppnat så är köerna borta oavsett..
  • ramone1
    Freksta skrev 2009-12-11 18:16:29 följande:
    Anar att det är en del fult men i drömmen var verkligen allt skit fult även jeansen =) Ska verkligen ta god tid på mig att hitta bra/snygga kläder specielt byxor =)
    kläderna behöver tid , finns jävligt snygga kläder men även lite fulare
  • lovelyangel82

i natt åker vi.. är som ett barn på julafton.. har längtat så !!!!!

sista minuten tips??

nån som vet om de har kvar vagn muffen?? en sådan man knäpper på vagnen och kan värma händerna i??

vi har ju fått snö idag så kanske ska införskaffa sig en sådan =)

• Lantani

Vi var där igår och det var helk ok, lite jobbigt att ha med sig sambon bara som inte uppskattade det så mycket som jag

Men vi hittade iprincpi allt vi skulle ha. Julklappar några byxor samt några tröjor/klänningar och tunikor till mig. Samt en del till sonen, tyckte dock att det inte fanns alls många fina bodys till killar, var väldigt utplockat där.

• emme 86
    lovelyangel82 skrev 2009-12-12 10:44:27 följande:
    i natt åker vi.. är som ett barn på julafton.. har längtat så !!!!!sista minuten tips??nån som vet om de har kvar vagn muffen?? en sådan man knäpper på vagnen och kan värma händerna i??vi har ju fått snö idag så kanske ska införskaffa sig en sådan =)
    Det fanns i tisdags så förhoppningsvis finns det imorgon oxå.
    Finns bland babygrejerna, bakom bilbarnstolarna.
  • lovelyangel82

emme 86 skrev 2009-12-12 17:45:41 följande:

Det fanns i tisdags så förhoppningsvis finns det imorgon oxå. Finns bland babygrejerna, bakom bilbarnstolarna.
    ÅÅH.. SÅ BRA.. du kommer möjligtvis inte ihåg vad de kostade??
Svar på tråden Gekås vol 13