• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • jloide
    kattengustav skrev 2010-01-01 16:35:35 följande:
    Ni som ska dit i morgon kan ni kolla vad smaktillsattsen till soda stream kostar och vad extra flaskor kostar är ni snälla.
    de har inte flaskor till just sodastream... skulle köpt det sist jag va nere...
    å har de smakessenser i märket sodastream kolla datummet... köpte det när jag va nere innan sommaren för 19:- men det va utgånget datum efter en månad, men jag märkte inte det förrens ett av barnen frågade varför det stog att datumet gick ut i maj... å det va september när hon såg det...!

däremot har de BOB å Fun Light, men tänk på att du behöver nästan dubbelt så mycket smak av de två märkrna än Sodastrams egna...
    BF 2010-06-25
  • Jenny26

Hur är utbudet av Barbie, priser och tillbehör?

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • mammasunshine

Jag undrar om det är någon som har koll på om de har tagit fram vår/sommar sortimentet redan? Jag ska dit om några veckor och är på jakt efter en gunga.

• sasssyy
    mammasunshine skrev 2010-01-02 16:25:35 följande:
    Jag undrar om det är någon som har koll på om de har tagit fram vår/sommar sortimentet redan? Jag ska dit om några veckor och är på jakt efter en gunga.
    Det brukar de väl inte göra förrän i mars?? Iaf förr när jag åkte dit i slutet av mars var det nätt o jämt att sommarutbudet var framme... men de kanske är tidigare numera.
  • Smultronhjärta
    kalmar brud skrev 2010-01-02 18:25:50 följande:
    Vad kostar dom tjocka åkpåsarna från gekås??? Typ en sån här... www.tradera.com/--AKPASE--svart--fleecefodrad-mysig--NY--auktion_1 04385867#pic Den är väl där ifrån?
    229:-
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • sasssyy

ingen som har kollat kaffebryggare alltså

Mocca master är den vi är ute efter

• BimBim o Knorrans Mamma

Nån som vet vad wii fit plus med balance board kostar? Såg på ullaredsbloggen att det fanns där

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥ Jocke & Isa ♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • Jenny26

Förlåt att jag tjatar men ingen som vet hur mycket Barbie osv dom har och priser, tillbehör osv?

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • jloide
    BimBim o Knorrans Mamma skrev 2010-01-02 21:46:12 följande:
    Nån som vet vad wii fit plus med balance board kostar? Såg på ullaredsbloggen att det fanns där
    tror det va 999:- men jag vet inte om det va plus eller inte...

tyvärr vet jag inget om barbie å sånt... men lite har de kan jag nog minnas, men jag kan inga priser!
    BF 2010-06-25
Svar på tråden Gekås vol 13