• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • sasssyy

FUnderar på om någon mer från Göteborgstrakten är på G att åka ner i slutet av januari?? Då kanske man kan åka ihop, har inget körkort (än) och brukar åka bussresa annars.

• Folkracetjej

Jag hoppas på lite folk i morgon vi åker ner!

• kattengustav

Ni som ska dit i morgon kan ni kolla vad smaktillsattsen till soda stream kostar och vad extra flaskor kostar är ni snälla.

• passau

vi funderar oxå på att åka men har så grymt mkt snö, någon söder om ljungskile som vet snömängden?

• Oklok

barbapapabodysar finns det kvar? pris, antar att det inte är 99:- som på maxi iaf?
    Saccosäckarna (också barbapapa) finns på barnavd. eller?
    Hur är det med övriga utbudet med barbapapa? Även disneysaker, som tex bodysar? Läste nåt om det i gekås bloggen.
    Dregellappar (typ haklappar/snusnäsdukar?) finns det vid barnkläderna eller bebisavd.?
    Måste få lite fakta, missar alltid alla saker som jag ser att alla andra köpt=)

• Akay
    Oklok skrev 2010-01-01 21:26:58 följande:
    barbapapabodysar finns det kvar? pris, antar att det inte är 99:- som på maxi iaf? Saccosäckarna (också barbapapa) finns på barnavd. eller? Hur är det med övriga utbudet med barbapapa? Även disneysaker, som tex bodysar? Läste nåt om det i gekås bloggen. Dregellappar (typ haklappar/snusnäsdukar?) finns det vid barnkläderna eller bebisavd.? Måste få lite fakta, missar alltid alla saker som jag ser att alla andra köpt=)
    Jag var där i måndags och då såg jag många som hade saccosäckarna i sina vagnar, men jag tänkte inte på att kolla var de låg (skulle dock gissa på att de låg vid leksakerna/babyavdelningen för där låg kuddar med Barbapapa).
    Det fanns en del annat med Barbapapa tex bäddset, badlakan osv. Några bodys såg jag dock inte med Barbapapa och bara någon enstaka med Disneymotiv.
    Dregelhaklapparna (fanns också med Barbapapa) hänger på babyavdelningen, vid de "vanliga" haklapparna.
  • Oklok
    Akay skrev 2010-01-01 22:14:40 följande:
    Jag var där i måndags och då såg jag många som hade saccosäckarna i sina vagnar, men jag tänkte inte på att kolla var de låg (skulle dock gissa på att de låg vid leksakerna/babyavdelningen för där låg kuddar med Barbapapa). Det fanns en del annat med Barbapapa tex bäddset, badlakan osv. Några bodys såg jag dock inte med Barbapapa och bara någon enstaka med Disneymotiv. Dregelhaklapparna (fanns också med Barbapapa) hänger på babyavdelningen, vid de "vanliga" haklapparna.
    Tack för svar, nu har jag lite koll iaf!
  • jenniebebisimars

Är det nån som vet om de fått in några snygga panelgardiner?Jag skulle vilja ha tag i turkosa eller rosa...i starka färger (pastellfärger...)Har ni sett några sånna därnere?
    Jag gillar deras panelgardiner i märket Danis som de har...men jag har inte sett det märket i pastellfärger...ännu????

Svar på tråden Gekås vol 13