• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Micjah

Någon som vet pris på Barbapappa sackosäcken?
    Läst tidigare att såna finns, men inte pris..

• AnetteGunnarsson

Hejsan!
    har ni bilder på dam - skiddress från gekås??

ska åka till Boden på fredag o måste ha en skiddress (byxor o jacka), men kostar ju några tusen kr i vanliga affärena, vad kostar dom på gekås??
    kan man köpa bara skidbyxor med hängslen? vad kostar dom?

Tack för svar!

• jloide
    AnetteGunnarsson skrev 2010-01-03 17:34:53 följande:
    Hejsan!har ni bilder på dam - skiddress från gekås??ska åka till Boden på fredag o måste ha en skiddress (byxor o jacka), men kostar ju några tusen kr i vanliga affärena, vad kostar dom på gekås??kan man köpa bara skidbyxor med hängslen? vad kostar dom?Tack för svar!
    min syster köpte en skidjacka där när vi va där innan jul för jag tror det va 399:-
    tror att byxorna ligger runt där oxå... sen beror det ju på vilken sort du vill ha!!
    BF 2010-06-25
  • kattengustav
    Jenny26 skrev 2010-01-03 13:17:21 följande:
    Förlåt att jag tjatar men ingen som vet hur mycket Barbie osv dom har och priser, tillbehör osv?
    Min mamma hade hittat ett sett med en hel del klänningar för 119 kr. Kommer inte ihåg om det ingick någon docka också, men utbudet brukar vara bara och dockorna ligger runt 79 kr tror jag.
  • H04 A07

Någon som vet vad ett Nintendo DS kostar i Ullared? Såg att de hade den där och funderar på en sådan till sonen i födelsedagspresent. Vet någon pris på spelen tar jag gärna det med, speciellt alla Super Mario spel som han älskar :)

• villa villekulla
    Mistoffelees skrev 2010-01-03 21:11:44 följande:
    Vilka babygym har de på Gekås, någon som har bild?
    Jag har en bild på ett av babygymmen de har på min blogg malinochwilma.blogg.se
    var där i början av december så kolla till höger så står det december och sen är det ganska långt ner på sidan..
  • Micjah

Jag och en vän tänkte åka ner på fredag och stanna till lördag..men nu har jag förstått att julsakerna är borta och att sommarsakerna inte kommit fram än.
    Är det onödigt att åka ner nu? Alltså nu mellan två perioder..finns det något där nu eller gapar hyllorna tomma? (eller samma sak på i många hyllor?)

• Jenny26
    kattengustav skrev 2010-01-03 18:54:57 följande:
    Min mamma hade hittat ett sett med en hel del klänningar för 119 kr. Kommer inte ihåg om det ingick någon docka också, men utbudet brukar vara bara och dockorna ligger runt 79 kr tror jag.
    Tack så mycket för svaret, ska dit om några veckor
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
Svar på tråden Gekås vol 13