• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • elinile

Hej!

Någon här som ska åka till Ullared snart? Inboxa mig snälla, har en fråga!

/Elin 

• ramone1
    jloide skrev 2010-01-20 21:37:57 följande:
    ja, det finns... mamma köpte en när vi va där innan jul, hon köpte den billiga, för jag tror det va 299:- den funkar bra tcker hon, kommer dock inte ihåg märket! tänk bara om ni är en stor familj, att det behövs VÄLDIGT mycket frukt för att göra ett glas... tänkte oxå köpa en men vi hade fått köpa frukt för hela mat budgeten om det skulle bli jucie till hela familjen!
    vi är bara två personer , men det blir säkert rätt mycket iallafall men inte lika mycket som en hel familj
  • Sarah84
    Tigerrr skrev 2010-01-20 21:58:25 följande:
    Det var så lite så .Nej, jag såg inga bäddmadrasser.Däremot så fanns det plastad frotté i olika storlekar.Jag köpte i strl 50 x 70 för 19,95:-.Fanns både mindre och större men kommer inte ihåg måtten.
    Finns de ens bäddmadrass till spjälsängar? Har jag nog aldrig sett.. =)
  • zephyr
    myran82 skrev 2010-01-20 21:32:15 följande:
    Om bara några veckor åker vi till gekås för att handla till bebisen som ska komma i april =)Någon som vet hur det är med spjälskydd? Tänkte om det finns några söta och om de är prisvärda.Madrasser till spjälsäng? 120*60Amningskupor i tyg?Gardiner till barnrum?Vad får man absolut inte missa till bebisen?
    Jag köpte amningsinlägg i ull, jättebra då de motverkar mjölkstockning. Amningsnappar tyckte jag med var bra. Och engångsunderlägg att ha i skötväskan när du byter utanför hemmet. Kan användas flera gånger om det inte kommer något på. Fanns mycket filtar, alltid bra att ha.
  • jenniebebisimars
    Peak skrev 2010-01-20 19:20:59 följande:
    någon som vet vad den här lampan kostar?gekasullaredbloggen.blogspot.com/2010/01/lamp...
    Den kostar 300:- har jag för mig...har själv köpt en, SUPERFIN!...men jag kan kolla priset på lördag när jag ska dit om du vill
  • jenniebebisimars
    Ville Mor skrev 2010-01-20 20:00:13 följande:
    Åh, kom på en sak till...Stavmixer i kända märken, typ OBH Nordica, Bosch, Philips, finns det?
    Jag fick en stavmixer från BOSCH (köpt i Ullared) i julklapp och den var hur bra som helst har använt den massor...
  • myran82
    Sarah84 skrev 2010-01-20 23:35:53 följande:
    Finns de ens bäddmadrass till spjälsängar? Har jag nog aldrig sett.. =)
    Japp, det finns det. Smart att lägga den plastade frottén under en tunn bäddmadrass så blir det säkert inte lika varmt för barnet att sova på som om man bara har ett lakarn.
  • Smultronhjärta
    myran82 skrev 2010-01-21 08:42:30 följande:
    Japp, det finns det. Smart att lägga den plastade frottén under en tunn bäddmadrass så blir det säkert inte lika varmt för barnet att sova på som om man bara har ett lakarn.
    Ja eller så kan man köpa skydd till madrassen som andas så slipper man tvätta bäddmadrassen Finns att köpa till vuxensängar på Gekås som man kan använda i spjälsängen också

Plastad frotte borde förbjudas tycker jag*ryyyys
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • myran82
    Smultronhjärta skrev 2010-01-21 08:47:45 följande:
    Ja eller så kan man köpa skydd till madrassen som andas så slipper man tvätta bäddmadrassen Finns att köpa till vuxensängar på Gekås som man kan använda i spjälsängen också Plastad frotte borde förbjudas tycker jag*ryyyys
    Vad är det för slags skydd?
Svar på tråden Gekås vol 13