• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • HA82

Jag funderar på att ta en tripp till gekås på måndag. Vi är två tjejer som skall åka med våra bebisar på 4,5 månader. Är det helt idiotiskt? Det är ju löning men så här års brukar väl inte trycket vara så högt? Eftersom vi har bebisarna med oss vill vi stanna max 2 timmar å är det mycket folk så är det omöjligt att hinna på 2 timmar så då är det ingen ide´. Hur hade ni gjort?

• Ville Mor
    mandala skrev 2010-01-21 09:02:26 följande:
    Villemor: Jag köpte en Bosch stavmixer där innan jul. Sen skulle jag köpt stl 92
    jenniebebisimars skrev 2010-01-21 08:23:08 följande:
    Jag fick en stavmixer från BOSCH (köpt i Ullared) i julklapp och den var hur bra som helst har använt den massor...
    Fick man med någonting eller var det bara "pinnen"? Om ni förstår vad jag menar? Skulle vilja ha en sån där hög, smal bytta med så man kan mixa direkt i den. Minns ni priset på ett ungefär? 
    Ville 071203 * Tess 090921
  • TeDrickaren
    HA82 skrev 2010-01-21 09:33:41 följande:
    Jag funderar på att ta en tripp till gekås på måndag. Vi är två tjejer som skall åka med våra bebisar på 4,5 månader. Är det helt idiotiskt? Det är ju löning men så här års brukar väl inte trycket vara så högt? Eftersom vi har bebisarna med oss vill vi stanna max 2 timmar å är det mycket folk så är det omöjligt att hinna på 2 timmar så då är det ingen ide´. Hur hade ni gjort?
    Jag hade avvkatat tills jag kunde "lämna ifrån" mig barnen.
    Jag var där i okt med vår enna tvilling som var strax under 3 mån, gör jag inte om, dels kan man inte koncentrera sig och sedan tycker jag inte att så små barn hör hemma på Ullared....
    (vi hade barnvakt till båda tvillingarna+ stora syster, men farmor skadade sig allvarligt, och farfar orkade inte ta alla tre barn, hade planerat in med flera kompisar och jag skulle köra, där av att jag tog med mig.)
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • längtar och väntar
    Jag tycker ni kan åka! Varför inte? Jag ska försöka komma till Ullared innan jag ska föda, men hade vi haft en baby hade den fått följa med!
  • Sarah84
    myran82 skrev 2010-01-21 08:42:30 följande:
    Japp, det finns det. Smart att lägga den plastade frottén under en tunn bäddmadrass så blir det säkert inte lika varmt för barnet att sova på som om man bara har ett lakarn.
    Fast de är en vanesak tror ja. Ingen av barnen har klagat för de e för varmt. Men så har de sovit med de sen dag 1 också & vet heller inget annat.
  • Sarah84
    Jag har aldrig tat med barn till Gekås & skulle aldrig göra de heller. Jag har alltid planerat in Gekås resa så mannen kan ha barnen. Har sett många "skräck" exempel där barnen är helt hysteriska efter bara nån timma i affären.
    Sen ser jag en sådan resa som lite egen tid & de är SÅÅ gött utan barn =)
    Men har man inget val så har man inte..
  • längtar och väntar
    Sarah84 skrev 2010-01-21 10:37:45 följande:
    Jag har aldrig tat med barn till Gekås & skulle aldrig göra de heller. Jag har alltid planerat in Gekås resa så mannen kan ha barnen. Har sett många "skräck" exempel där barnen är helt hysteriska efter bara nån timma i affären. Sen ser jag en sådan resa som lite egen tid & de är SÅÅ gött utan barn =) Men har man inget val så har man inte..
    Fast varför ska inte mannen kunna följa med till Gekås? Jag skulle då inte vilja åka dit utan honom, och handla saker till hemmet om inte han är med..
  • Smultronhjärta

Båda mina barn har alltid varit med mig på Gekås när de var/är små..Nu åker jag iofs helst utan 3 åringen för han blir så uttråkad där Men det är inga svårigheter tycker jag, å andra sidan så är jag där max två timmar var gång och provar heller inga kläder eller så{#lang_emotions_dreamer}

Och gällande den här plastade frotten...vi hade det också i sonens säng tills jag en natt bytte säng med honom då åkte den ut morgonen efter kan jag säga! Fruktansvärt äckligt att sova på{#lang_emotions_throwup}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Sarah84
    längtar och väntar skrev 2010-01-21 10:39:43 följande:
    Fast varför ska inte mannen kunna följa med till Gekås? Jag skulle då inte vilja åka dit utan honom, och handla saker till hemmet om inte han är med..
    Min man vill inte ens följa med så det är då inga problem. Han tycker jag har bra smak & litar på mig. Sen handlar ja inte så mkt till hemmet som har med inredning & göra på Gekås, utan de är mest förbrukningsvaror, sen är de kläder till barnen som handlas mest.
    Som sagt jag skulle aldrig ta med mig barnen.
  • jenniebebisimars
    Ville Mor skrev 2010-01-21 09:43:36 följande:
    Fick man med någonting eller var det bara "pinnen"? Om ni förstår vad jag menar? Skulle vilja ha en sån där hög, smal bytta med så man kan mixa direkt i den. Minns ni priset på ett ungefär? 
    Det var med en hög smal grej som man kunde mixa i + en annan som man kunde mixa sönder t.ex nötter...Man delade på stavmixern och satte på den på denna "grej" (gu så dåligt förklarat...men jag hoppas du förstår )

Priset har jag inte en aning om eftersom vi fick den i julklapp...men vill du så kan jag kolla på lördag om den finns kvar o se vad priset var...
Svar på tråden Gekås vol 13