Inlägg från: sasssyy |Visa alla inlägg
  • sasssyy

Unga mödrar Danmark

en del inlägg har blivit bortplockade också

bara lilla jag skrev 2010-06-02 16:12:25 följande:
    nu har jag försökt läsa ikapp tråden. Its getting hot in here ;)  Men jag har en fråga för ibland hänger jag inte alls med i svängningarna.. Någon kan citera någon annan men jag kan inte läsa själva ursprungsinlägget.. Det finns liksom inte.. Hur kommer det sig? Varför kan inte jag läsa alla inlägg utan bara när de har blivit citerade?
    det var en massa spoilernsnack och OT här inne men det ströps till slut av en moderator...tack o lov Det kan vara därför en hel del "startinlägg" i citeringen har fallit bort
  • sasssyy

Stines farmor är ju bara för mycket.. "Här ska inte skrapas bort något, lämna barnet till mig"..YEAH right liksom...

• sasssyy
    Isanje skrev 2010-06-02 17:51:27 följande:
    Är hon döende? Va det missade jag. Fan att jag skulle gå på toa!
    sjuk hörde jag men döende?? Och vad underligt att hennes pojkvän bor hos hennes mamma medan hon själv inte ens bor där... och katten skiter på byrån UUUUUUURRRRK och ännu mer UURRK han torkar inte bort det direkt!?!?!?!?

Och Stine.. tvillingmamman... när prästen talar om jesus "vad rör det mig??!" Jamenherregud.. barnet ska döpas vad fan tror du Einstein liksom...
  • sasssyy
    Ant85 skrev 2010-06-02 17:52:03 följande:
    Vilket j*vla stolpskott han är Hannah's pojkvän... Nikky(?) '
    Eller är han bara tonåring?
    fast lite söt var han.. "Jag älskar dig" säger han flera gånger och hon bara nickar...hmmmm verkar inte jättebrydd kring honom... och hon säger ju själv att hon slösat för mycket tid på killar...tjejen mognar och växer helt klart i mina ögon..
  • sasssyy

tvillingföräldrarna framställs ju.. (eller är dem) verkligen som dumma.....de förstår verkligen inte alls vad dopet innebär.. har de ens förstått att de faktiskt ska döpa barnet i kyrkan undrar man ju... herreminje..

• sasssyy
    Maddex skrev 2010-06-05 09:47:46 följande:
    förstår inte den här tråden riktigt? är det "skit-snack tråden" eller vad är det för något? Alla dom mammor som du skrivit upp där kan lika väl ha samma problem som en "vuxen" mamma. Även dock om jag kan hålla med om att vissa eller många av dom är kanske inte riktigt redo att skaffa barn så gör ju dom flesta så gått dom kan. Löjligt att ni skapar en tråd om det. asg
    är väl inte löjligare än att folk sitter och skriver evighetstrådar om andra såpor, dockusåpor, kändisar eller bloggar/bloggare......
  • sasssyy
    charlie00 skrev 2010-06-05 20:29:31 följande:
    I kvällens avsnitt av unga mormödrar -  73 åriga gammelmor malou stella väntar sitt 17e barnbarnsbarn. 
    ja och alla bor hos henne och hennes 102 chiuaor...eller hur fan det nu stavas
  • sasssyy
    Arentorpbebis skrev 2010-06-07 10:48:56 följande:
    samma här! man kan bli arg för mindre alltså
    jag är inte gravid.. och blev ändå skitsne när spolern dök upp..
  • sasssyy
    Anonyhm skrev 2010-06-07 10:58:07 följande:
    Det var samma sak för några dagar sedan. Det finns folk här som är besatta av Stine och anser sig ha rätt att berätta allt i förväg för att försvara Stine.
    jo tack.. jag vet.. jag var här då också... huu...
  • sasssyy
    Ts Mamma skrev 2010-06-07 12:38:41 följande:
    Håller med dig, sen vet jag att man inte sert på samma sätt på rökningen i Danmark som Sverige så jag tror att hade hon bott här och blivit upplyst om det så hade hon nog sett till at sluta men hur som gör hon ett riktigt bra jobb med Cecilya tycker jag...
    jag tror ju det finns mer bakom det hela än vi får se tyvärr och det gäller ju alla mammorna. Flera av dem är säkerligen inte så pantade som de framställs och tvärsom, det gäller ju att göra bra tv också och de lyckas ju verkligen med det med tanke på vårat engagemang i tråden härFlört

Vi får väl helt enkelt se vad som händer framöver...
Svar på tråden Unga mödrar Danmark