Inlägg från: sasssyy |Visa alla inlägg
  • sasssyy

Unga mödrar Danmark

annakohler skrev 2010-06-02 13:05:10 följande:
    varför ska jag tipsa henne??
    jo hon har internet
    ja om detta är en fri tråd då ska ni inte ta illa upp om jag berättar att hon får en son i unga mödrar ikväll
    hur gammal är du ?? Socialskills är inget du besitter iaf... riktigt tråkigt när någon bara går in för att förströra stämningen medvetet i en tråd på detta vis..Helt klart ett behov av uppmärksamhet.....

Lite samma som flera av de unga mödrarna verkar ha... de är med i tv, i hopp om att bli kända??? eller något.. Byter killar som en annan byter strumpor och ALLA killar ska bli ny pappa åt barnet.. och att vänta och se om relationen håller, om man klarar en vardag tillsammans, om man ens passar att leva ihop INNAN man skaffar fler barn verkar inte vara att tänka på..snacka om stämplingsteori där man beter sig precis som omgivningen förväntar sig.. är det inte en enda utav dessa unga töser som har något med sig i ryggsäcken som gör dem starka nog att avvika från den norm som finns kring unga mödrar.. De lyckas ju med att ga ALLA unga mammor en dålig stämpel, vilket är fasansfullt för jag känner många tjejer som blivit mammor före 20 års ålder och som absolut INTE beter sig på det viset.

Att skrika ut till alla, vare sig de vill höra eller inte, att man är gravid IGEN innan första barnet hunnit komma ur blöjorna, innan pojkvännen ens hunnit flytta in (och det brukar ju ändå gå fort i den seriens värld) känns bara pinsamt.. ett "titta vad jag kan"-försök...

Lika illa som att sitta vid datorn och surfa efter nya pojkvänner medan tv:n får agera barnvakt, och leta efter en ny far till sitt barn....men inte ens ha tiden/lusten/förmågan att möblera bostaden ordentligt...

sorgligt att man ens tittar på det men man känner väl för de unga töserna på ett vis och hoppas att i nästa avsnitt ska någon av dem vända sitt liv och göra något vettigt, sluta jaga killar och börja bete sig som den mamma de faktiskt aktivt valt att bli.
  • sasssyy
    Ant85 skrev 2010-06-02 13:47:31 följande:
    done
    done here too
  • sasssyy
    annakohler skrev 2010-06-02 13:54:17 följande:
    jag mår bra...men personen finns här för direkt när jag skrev angående vad stine får för kön så hoppade en person på mig på msn
    du har aldrig tänkt på att det kan vara någon som läser men inte skriver.. jag skulle då inte adda någon på min msn (eller facebook) som jag personligen inte känner... men det verkar vara vanligt tydligen...

Den som har flest på sin vännerlista när vi dör vinner...eller vad är det som gäller?

Tagga ner, håll dig till reglerna och förstör inte för andra så garanterar jag att du slipper sånna påhopp i fortsättningen.. sen en sak till.. du kan ju ställa in din msn så att folk inte kan skriva till dig om du inte godkänner det....
  • sasssyy

vad hände igår.. kan någon ge mig en snabb resumé.. orkar inte plöja igenom avsnitten i dag.. eller hinner inte.. mina privatelever kommer snart och jag skriver tenta.. officiellt iaf.. just nu har jag faktiskt PAUS för jag är KLAR.. ska köpa en glass och sen korrekturläsa.... och fram tills dess har jag tid att läsa sammanfattnignar iaf

jag har också kändisar på min Facebook, men jag känner dem faktikst
  • sasssyy
    Anonyhm skrev 2010-06-02 14:05:48 följande:
    Fröken planering själv
    JAPP.. eller.. fröken ursäkt kanske.. sambon mailade o frågade vad jag gjorde på FL när jag ska skriva tenta....han hänger ju minsann här också om än väldigt anonymt ha ha...fick förklara.. skriver man tenta och ska vara färdig en dag före utsatt tid får man planera.. men då får man offra... Unga mödrar tex.. så TELL MEEE
  • sasssyy
    Moderator skrev 2010-06-02 14:22:47 följande:
    Hey. Skärpning.

Vi har inget intresse av att stänga trådar men kommer inte diskussionen tillbaka på banan så blir vi tvungna.
    HALLELULJA!! Fan va bra
    msister skrev 2010-06-02 14:23:45 följande:
    Det välbekanta ansiket var Peter, karln som verkar samla på UM. Han och Mikkels mamma pussades genom hela programmet.

MS skulle skicka iväg ett brev om att Tinos pappa inte levt upp till dom krav som fastställdes av rätten och därför tyckte hon att han inte gjort sig förtjänt av att ha Tino på julafton. Men så ringde pappan lägligt och sen fick man inte reda på så mycket mer.

Tvillingmammans dotter blev dålig i något magåkomma och blev tyvungen att vara separerad från sin brorsa. Men det visades inte vara någon fara och i slutet av programmet återförenades syskonen igen.
    Peter kände jag ju till sedan tidigare men jag spoilar inte hehe...Visste inte ens att Tino HADE en pappa (jo naturligtvis har han det men som finns med i bilden menar jag)...

Inget nytt om Melissa?

och VAD har hänt med Nagel-Christina?????
  • sasssyy
    Xtina skrev 2010-06-02 14:30:55 följande:
    Enligt sonen sitter hon hemma hos sin mamma och gråter. Hm? Ett litet barn som säger så det gör ont i själen.
    ja visst gör det.. så hemskt att barnen får se så mycket.. men jag vet när jag skildes, min son var 2 år då och jag gjorde allt jag kunde för att hålla honom utanför separationen... ändå sa han till mig en dag "mamma inte glad hemma.. mamma ledsen, mamma flytta för att bli glad igen"..då brast det och jag flyttade .... barn ser nog mer än man vill och förstår mer än man vill...
  • sasssyy
    Isanje skrev 2010-06-02 14:43:56 följande:
    Ni som har facebook,sög på detta namnet Melissa Malakias Ploug är det Melissa?
    nej.. jag googlade och det stämmer inte alls med hennes utseende...
  • sasssyy

ta bort mellannamnet så kommer du till rätt melissa.. inte för jag vet om hon har facebook.... men googlar man på melissa Ploug får man iaf upp bilder på henne i unga mödrar

• sasssyy
    längtar och väntar skrev 2010-06-02 14:46:50 följande:
    Jag tyckte det stämde, hon var även vän med någon Michella som jag vet var med i serien som hennes bästa vän.. 
    hmm iså fall har hon dekat ner sig och ser inte alls lika pimpinett ut.. för googlar man på bilder på det namnet kommer något helt annat upp.. en ung tjej visserligen.. men inte hon som är med i Unga mödrar så vitt jag kan se... men jag KAN ha fel.. det händer inte ofta.. men då och då
Svar på tråden Unga mödrar Danmark