• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Snorky
    trollizz skrev 2010-02-18 16:26:34 följande:
    Fast jag är ute efter utskrivbara rabattkuponger att ta med till butik! Så som det var i LISTAN. Är det ingen här som lägger in utskrivbara kuponger till LIndex längre?
    det har väl inte kommit nån denna månad ännu, för det brukar alltid länkas i denna tråd då iaf.
    Annars kan du ju starta en ny lista... jag har tröttnat på den tråden för länge sen, för folk kunde inte hjälpas åt med den utan skulle bara ha. Jag var en av de som var med o startade den.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • zingo74
    leabus skrev 2010-02-18 21:26:17 följande:
    Nån som sett om dessa finns kvar i 86 i butik? Är dom nedsatta i butik också eller bara på webben?www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=701...
    Dom är nedsatta i butik också. Jag ville också ha i 86 fast dom mer kornblå, ringde igår till säkert 10 olika Lindex och det fanns inga. Och nu hittar jag dom inte på hemsidan alls...
  • anette 81
    jannah skrev 2010-02-18 22:37:34 följande:
    Det räcker nog gott och väl! Du får säkert vika upp dom lite, men det gör ju inget!
    jannah skrev 2010-02-18 22:35:38 följande:
    Ja, det gör jag... 92 sitter perfekt nu, 98 är lite stort, men hon växer snart i dom... Om dom är lite stretchiga i materialet så kan hon ha dom redan nu, då är dom bara lite för långa... :)
    beställde 98 i både tröjor o tightsen
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • trollizz
    Hallontårta skrev 2010-02-18 18:01:50 följande:
    Men det beror väl på om det finns eller inte? Som det är nu finns det inga att skriva ut, vad jag vet.
    Men OM det finns att skriva ut, NÄR det finns. VAR kan jag hitta dem här då? När det inte finns någon lista?... Finns det någonstans där folk KAN lägga in utskrivbara rabatter? Det var mest så jag menade och undrade? Som det var förut alltså...
  • trollizz
    Snorky skrev 2010-02-19 08:03:16 följande:
    det har väl inte kommit nån denna månad ännu, för det brukar alltid länkas i denna tråd då iaf.Annars kan du ju starta en ny lista... jag har tröttnat på den tråden för länge sen, för folk kunde inte hjälpas åt med den utan skulle bara ha. Jag var en av de som var med o startade den.
    Ok, vad tråkigt att det blev så. Jag får aldrig rabatt fr Lindex till min mail. Därför har iaf inte jag kunnat bidra med det.

Men då vet jag att dem läggs in här när det finns! TACK!
  • Strawberry

Jag har tänkt att köpa den Röda FIX jackan till min son.
    Han är 107cm lång. Har tänkt att ha Fleece under nu innan det blir riktigt varmt ute. Hade ni köpt jackan i 110 eller 116?

Sen funderar jag även på den mörkblårutiga jackan för 299:-...någon som har den o vet hur den är i storleken

//Kram Anna

• j00hanna

Var nyss till Lindex och satte undan äppeltightsen och dendär äppeltröjan som är vit med massa äpplen på. De skulle väl komma nästa veckas tisdag. Storlek 110 i tightsen och 104 i tröjan. Sonen är ca. 93 cm lång. Kan bra hända att jag får byta tightsen till en storlek mindre. Vad tror ni? Någon som köpt dem redan och vet hur de är i storleken?
    Han ska ju kunna ha dem hela sommaren och hösten också :D Och har just nu 98/104.

• j00hanna
    Strawberry skrev 2010-02-19 11:14:51 följande:
    Jag har tänkt att köpa den Röda FIX jackan till min son. Han är 107cm lång. Har tänkt att ha Fleece under nu innan det blir riktigt varmt ute. Hade ni köpt jackan i 110 eller 116? Sen funderar jag även på den mörkblårutiga jackan för 299:-...någon som har den o vet hur den är i storleken //Kram Anna
    Om du köper från butik kan du ju prova först. Min son är runt 93 cm lång och jag köpt een i storlek 98 åt honom (om detta hjälper dig något) :D De är ju jättestora i storlek.

Lade just en bild av sonen med jackan i bildtråden! Den är lång men då man drar in den lite nertill sitter den bra tycker jag.
  • MajMamman08
    j00hanna skrev 2010-02-19 12:39:22 följande:
    Om du köper från butik kan du ju prova först. Min son är runt 93 cm lång och jag köpt een i storlek 98 åt honom (om detta hjälper dig något) :D De är ju jättestora i storlek.Lade just en bild av sonen med jackan i bildtråden! Den är lång men då man drar in den lite nertill sitter den bra tycker jag.
    Så fin han blev i jackan=) Har en son på snart 2 med ,men han e bara runt 85cm. Så en 92 borde funka till honom då kanske? el ska man ta en 98 för e ju inte riktigt än han ska ha den?
    verkligen fint i rött=) kan inte bestämma mig för en blå el röd....båda e så fina=)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10