• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • zingo74

Hur lägger man in bilder? Tänkte lägga in några i bildtråden...

• Hallontårta
    h80 skrev 2010-03-01 20:54:43 följande:
    vad konstigt, jag tycker att den med gula kanter är snyggare
    Hehe jag med!
  • MajMamman08

Så typiskt, missade koden till 50 kr rabatt på lindex=( gick väl ut i går antar jag, Nån som vet om de finns någon mer rabatt? annars får ja köpa ändå=)

• Lilaa

vilken storlek på regnbyxor skulle ni ta till en kille som normalt har stl 80/86 på kläder? Han är 1,5 år.

• Buttelina
    Lilaa skrev 2010-03-01 22:31:29 följande:
    vilken storlek på regnbyxor skulle ni ta till en kille som normalt har stl 80/86 på kläder? Han är 1,5 år.
    92
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Glittrax

Nån fler som tycker att dessa byxor är annorlunda i kvaliten detta år? i fjol har jag för mig att de var kraftigare, hade tänkt köpa de för att de var kanon i fjol, men de känns tunnare och inte lika slitstarka nu!
  • Glittrax

Det är Lindex Outwear om nån undrar

• winters
    MajMamman08 skrev 2010-03-01 21:33:20 följande:
    Så typiskt, missade koden till 50 kr rabatt på lindex=( gick väl ut i går antar jag, Nån som vet om de finns någon mer rabatt? annars får ja köpa ändå=)
    Vet inte vad du ska ha, men det är 30 % på ett babyplagg tom 14 mars.
    Oscar 091001
  • mortillsju
    Glittrax skrev 2010-03-02 14:58:43 följande:
    Nån fler som tycker att dessa byxor är annorlunda i kvaliten detta år? i fjol har jag för mig att de var kraftigare, hade tänkt köpa de för att de var kanon i fjol, men de känns tunnare och inte lika slitstarka nu!
    Jag tycker de verkar vara exakt samma som innan. Men jag köpte inte förra våren utan hösten innan det...... ett tag sen
  • Glittrax
    mortillsju skrev 2010-03-02 18:34:17 följande:
    Jag tycker de verkar vara exakt samma som innan. Men jag köpte inte förra våren utan hösten innan det...... ett tag sen
    ok.. kanske blivit grövre efter tvätt.. vem vet..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10