• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Tindrisen03

Min yngsta tjej har varit väldigt bestämd ända sedan hon var 13-14 månader

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • j00hanna
    Hallontårta skrev 2010-02-24 20:59:36 följande:
    Skulle någon kunna tala om hur man lägger in bilder? kollade på bildtrådens ts men där stod inget :>
    Gå in på ditt bildgalleri och ta upp bilden du ska ha, dra sen över bilden så den blir blå (från ett hörn), kopiera, och klistra sen in i bildtråden :)
  • Lejån
    sarsparis skrev 2010-02-24 20:48:39 följande:
    En fråga, när började era barn att bli intresserade av kläder? Idag var jag inne på Lindex, direkt dök min 2 åring på en traktortröja och stjärnjeans, han vägrade släppa dessa plaggen så det fick bli till att köpa dom :) Gör mig inget iof.....Sen har han sen några dagar en pyjamas med bondgården, även den från lindex, varje morgon man ska ta av den blir han skitförbannad, han bara ska ha den på sig. idag fick han gå till dagis med tröjan på sig, efter mycket skrik fick jag av honom byxor. sen när han skulle lägga sig var han tvungen att ta av sig tröjan då den var smutsig, han blev helt hysterisk, vi fick locka honom med ett bad och sen fick vi gömma undan tröjan och sen blev han nöjd med en ny pyjamas. Måste säga att jag är helt förvånad att han är så bestämd på vad han vill ha på sig, kan de börja så tidigt som 2 år???
    Min son som är 20 mån har haft favoriter rätt länge. Får han välja själv så väljer han sin röda katt-tröja från Lindex (såklart)

Behöver jag säga att storasyster som är 4 är helt omöjlig... Vägrar byxor. *suck*
    längtar efter sommar & sol
  • Hallontårta

Ok, ska testa, tack!

j00hanna skrev 2010-02-24 21:48:04 följande:
    Gå in på ditt bildgalleri och ta upp bilden du ska ha, dra sen över bilden så den blir blå (från ett hörn), kopiera, och klistra sen in i bildtråden :)
  • Hallontårta
    http://www.familjeliv.se/hem/hallontarta/gallery/phpb86r3m.jpg
    http://www.familjeliv.se/hem/hallontarta/gallery/phpj4io2h.jpg

Här är sonen i de turkosa jeansen, de sitter inte alls så tight som man kan tro! (svårt att fota någon som inte vill vara med)
  • zingo74

Fiiiiiint! Hur stor är han och vilken storlek på kläderna?

• sarismaris

Har inte varit in här på flera månader.. Finns det någon mer rabattkod på Lindex förutom den som ger 50 kr rabatt vid köp över 150 kr??? Sugen på att beställa..

Towa 051125 & Ella 080413
  • j00hanna
    Hallontårta skrev 2010-02-24 22:35:32 följande:
    Här är sonen i de turkosa jeansen, de sitter inte alls så tight som man kan tro! (svårt att fota någon som inte vill vara med)
    Fiiin kille! :) Vilken storlek tog du på äppeltröjan?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10