• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • mortillsju
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 19:53:43 följande:
    håller med!! MYCKET finare grön på WS än på skalisen!
    Ja den var jättefin. Jag tror lillasyster ska få en sån. Men hon ska såklart få prova och se om färgen passar henne först!
  • AochJsMamma
    mortillsju skrev 2010-01-30 20:01:09 följande:
    Ja den var jättefin. Jag tror lillasyster ska få en sån. Men hon ska såklart få prova och se om färgen passar henne först!
    jag sålde Alexanders gröna POP WS idag, inser att den börjar bli för liten och kag har ju ett gäng till i större stl så med sorg i hjärtat skiljde vi oss från den underbart ärtgröna WS:n..så nu måset jag ju ha en ny grön, och årets gröna på POP tyvker jag är gräslig.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • seacucumber
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 19:56:29 följande:
    den är blekgrön, ser ut som den gör på hemsidan tycker jag, rättvis bild
    tack! då  blir det en röd då..
  • AochJsMamma
    seacucumber skrev 2010-01-30 20:06:03 följande:
    tack! då  blir det en röd då..
    bra val, den röda är jättefin! Hade jag inte haft en röd POP hade jag tagit den röda från Lindex
  • mortillsju
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 20:04:54 följande:
    jag sålde Alexanders gröna POP WS idag, inser att den börjar bli för liten och kag har ju ett gäng till i större stl så med sorg i hjärtat skiljde vi oss från den underbart ärtgröna WS:n..så nu måset jag ju ha en ny grön, och årets gröna på POP tyvker jag är gräslig.
    Precis, det var så jag kände. Den gröna på pop i år är fruktansvärt ful. Sen pssar min dotter inte riktigt i pops modell. Den är för smal och när jag då går upp i storlek blir ärmarna toklånga. Fix har ju lite annan passform.
  • AochJsMamma
    mortillsju skrev 2010-01-30 20:19:32 följande:
    Precis, det var så jag kände. Den gröna på pop i år är fruktansvärt ful. Sen pssar min dotter inte riktigt i pops modell. Den är för smal och när jag då går upp i storlek blir ärmarna toklånga. Fix har ju lite annan passform.
    Alexander har en kropp som är som gjord för POPs WS, det är det ändå som bekymrar mig lite iom att då kanske FIX WS:n inte funkar. Tänkte åka ner till stan imorgon och köpa den iallafall, så får jag prova den på honom hemma. 30% går ju ut imorgon, och den vill man ju utnyttja till detta...
  • molnen
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 21:01:54 följande:
    Alexander har en kropp som är som gjord för POPs WS, det är det ändå som bekymrar mig lite iom att då kanske FIX WS:n inte funkar. Tänkte åka ner till stan imorgon och köpa den iallafall, så får jag prova den på honom hemma. 30% går ju ut imorgon, och den vill man ju utnyttja till detta...
    Har det kommit WS i era lindexbutiker ? den på hemsidan är väll en vanlig fleece?
  • TeDrickaren

Så glad!! Fyndade två st 3 i 1 vinterjacka idag, för 400kr!! det kallar jag billigt.
    Nu fattas bara termobyxor också....någon som vet vad de kostar annars??

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • mortillsju
    molnen skrev 2010-01-30 21:58:31 följande:
    Har det kommit WS i era lindexbutiker ? den på hemsidan är väll en vanlig fleece?
    De jag ser på hemsidan i röd och grön från FIX är WS.
  • molnen
    mortillsju skrev 2010-01-30 22:04:25 följande:
    De jag ser på hemsidan i röd och grön från FIX är WS.
    Den som heter fleecejacka och kostar299kr?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10