• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • jannah
    etindris skrev 2010-01-30 09:40:58 följande:
    jannaH. satt och kollade i blidtråden och har inte shoppat mycket lindex tidigare men nu verkar de ha massor av fint. den gröna bamse tunikan vet du om den fortfarande finns i butik?. Den var underbar. Vill ha till lilltjejen. Jag köpte muminkläderna igår men tröjan i 98 var förstor till min 3-åring så jag måste jaga mindre!!!
    Den tunikan började dom ju sälja i höstas nån gång och gick väl åt rätt snabbt. Vet faktiskt inte om dom har haft med den på rean? Om du har tur kanske du kan hitta den i nån butik, annars kanske Tradera kan vara ett alternativ?

Var tröjan i 98 för stor? Konstigt... Min tjej, som blir 2 år i maj, har den i stl. 98 och den sitter perfekt. Lång visserligen, men det gör ju inget. Då kan hon ha den länge! :) 
    Eller har du en pojke? Det kan ju hända att pojktröjan är annorlunda i storlek...
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • iAnnaMaria

Var och köpte en Fix skaljacka idag till sonen. Åh vad svårt dte är med färg. Alla är ju lika fina! Stod och velade ett bra tag mellan grön och röd. Det blev hur som helst en röd. Lättare att matcha rött än grönt tänkte jag. Men men jag skulle nog helst tagit båda om jag fick :P
    Men funderade på en sak. På insidan sitter dte tryckknappar. Vad är dom till för?

• molnen

Hur långa /stora är FIX överdragsbyxorna i st? Dottern är ca 97lång vad ska jag ta för st ?(ska beställa på nätet)

• frun01

Barnkläderna är för små på mig så jag vet inte om jag direkt gillar dom... lol :P

• Hummelina

Någon som haft både Pop´s och FIX skaljacka och som vet om det är stor skillnad?

♥ Världens finaste 080404 ♥
  • AochJsMamma
    solstraalen skrev 2010-01-30 13:05:50 följande:
    Har du ingen bild?
    tyvärr inte, har varit fullt upp här med en examinerande seminariuppgift, men nu är jag klar så imorgon kan jag fota! (Alex sover för natten nu).

Lutar nog åt att lämna tillbaks..samtidigt så är den ju SÅ billig!! 280 kr efter rabatt bara ju...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • seacucumber
    iAnnaMaria skrev 2010-01-30 17:40:56 följande:
    Var och köpte en Fix skaljacka idag till sonen. Åh vad svårt dte är med färg. Alla är ju lika fina! Stod och velade ett bra tag mellan grön och röd. Det blev hur som helst en röd. Lättare att matcha rött än grönt tänkte jag. Men men jag skulle nog helst tagit båda om jag fick :PMen funderade på en sak. På insidan sitter dte tryckknappar. Vad är dom till för?
    e det inte för å sätta fast en fleectröja? så e det på 3 i 1 vinter jackan vi har..

hur va den gröna i fägen? e den sådär blekgrön som på deras hemsida? velar också mellan röd å grön
  • AochJsMamma
    mortillsju skrev 2010-01-30 14:13:01 följande:
    Idag såg jag Lindex WS i grönt, åhh så fin den var. Härligt grön!!
    håller med!! MYCKET finare grön på WS än på skalisen!
  • AochJsMamma
    Hummelina skrev 2010-01-30 19:27:39 följande:
    Någon som haft både Pop´s och FIX skaljacka och som vet om det är stor skillnad?
    Jag har båda, tycker framförallt att det känns i materialet när man känner på dem, men tror att FIX helt klart är prisvärd!!!
  • AochJsMamma
    seacucumber skrev 2010-01-30 19:53:07 följande:
    e det inte för å sätta fast en fleectröja? så e det på 3 i 1 vinter jackan vi har..hur va den gröna i fägen? e den sådär blekgrön som på deras hemsida? velar också mellan röd å grön
    den är blekgrön, ser ut som den gör på hemsidan tycker jag, rättvis bild
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10