• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • mortillsju
    molnen skrev 2010-01-30 22:06:03 följande:
    Den som heter fleecejacka och kostar299kr?
    Ja den. Om du ser på bilderna i nederkant ser du det där typiska tyget i WSplagg. Jag var på Lindex idag och kollade. Japp, vindtäta.
  • Hummelina
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 19:55:27 följande:
    Jag har båda, tycker framförallt att det känns i materialet när man känner på dem, men tror att FIX helt klart är prisvärd!!!
    Låter bra! Kul att prova nåt annat. Hade ju 30% också, så den kostade 280 istället för Pop´s som går på bortåt 800...

Tycker den gröna FIX var jättefin, inte lika blek som på hemsidan. Trodde det var en annan jacka först när jag såg den där.
    ♥ Världens finaste 080404 ♥
  • AochJsMamma
    Hummelina skrev 2010-01-30 22:13:53 följande:
    Låter bra! Kul att prova nåt annat. Hade ju 30% också, så den kostade 280 istället för Pop´s som går på bortåt 800... Tycker den gröna FIX var jättefin, inte lika blek som på hemsidan. Trodde det var en annan jacka först när jag såg den där.
    tycker du? Jag tycker de ser precis likadana ut i verkligheten.. {#lang_emotions_undecided} 
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • solstraalen

JAg köpte pops ws till min yngsta nu.
    Han hade växt ur sin i 86, så ny köpte jag en svart av nya modellen med muddar i strl 104. ( han är typ 93cm lång) oh ärmarna är ju ingen fara med eftersom muddarna finns.

Men kroppen på WS, den passar ju ett otroligt kraftigt barn! Den är såååååååååååå bred.
    Hans i 86 var tajt, så det är enorm skillnad.

Lite trist, men det får gå, för jag ska inte ha WS igen utan muddar.

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • Hallontårta

Nu provade jag fix-jackan på sonen igen. Visst ser den lång ut bakifrån, den är ju gjord så, men i fram tycker inte jag den är så jättelång. (han har några månader på sig att växa i den) ;) Försökte ta bild, så är batteriet slut! Jag kan inte hålla med om att jackan är blek-grön, jag tycker den är klar och fin! Jag behåller nog 98:an och hoppas att grabben växer till sig lite. Har beställt fix-byxona och Lindex egna överdragsbyxor på nätet. :)

• AochJsMamma
    solstraalen skrev 2010-01-31 07:38:24 följande:
    JAg köpte pops ws till min yngsta nu. Han hade växt ur sin i 86, så ny köpte jag en svart av nya modellen med muddar i strl 104. ( han är typ 93cm lång) oh ärmarna är ju ingen fara med eftersom muddarna finns.Men kroppen på WS, den passar ju ett otroligt kraftigt barn! Den är såååååååååååå bred.Hans i 86 var tajt, så det är enorm skillnad.Lite trist, men det får gå, för jag ska inte ha WS igen utan muddar.
    nää, det håller jag verkligebn inte med om!! Jag tycker de är rätt smala i passformen, absolut inte breda iallafll! För du menar väl de från Polarn och pyret och inte FIX??
  • AochJsMamma
    Hallontårta skrev 2010-01-31 09:02:32 följande:
    Nu provade jag fix-jackan på sonen igen. Visst ser den lång ut bakifrån, den är ju gjord så, men i fram tycker inte jag den är så jättelång. (han har några månader på sig att växa i den) ;) Försökte ta bild, så är batteriet slut! Jag kan inte hålla med om att jackan är blek-grön, jag tycker den är klar och fin! Jag behåller nog 98:an och hoppas att grabben växer till sig lite. Har beställt fix-byxona och Lindex egna överdragsbyxor på nätet. :)
    jag tror att det där med blekgrön eller ej beror på vad man jämför med, jag jämför med POPs och då är den blek. Skulle vara jättekul att se den på din lille! Ska fota mitt bus i den om etttag oxå o lägg aut..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10