• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • star67

den här fix jacka 3i1 kan man använda den med tillhörande byxor utan att behöva overall??

• AochJsMamma
    Carolina1979 skrev 2010-01-29 13:33:43 följande:
    Idag kom det sms om att det är halva reapriset på dam, barn och underkläder tills på söndag den 31/1
    det har det varit i ett par dagar nu... konstigt att de skickar sms:et så sent!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • maggan75
    AochJsMamma skrev 2010-01-29 16:12:24 följande:
    det har det varit i ett par dagar nu... konstigt att de skickar sms:et så sent!
    reagerade oxå så när jag fick det  idag ....
  • Anna i Skåne
    star67 skrev 2010-01-29 15:27:34 följande:
    den här fix jacka 3i1 kan man använda den med tillhörande byxor utan att behöva overall??
    Klart man kan. Det är ju lika varmt. Sen är det väl olika praktiskt beroende på hur gammalt barnet är.

På Lindex på Center Syd i Lödde (Skåne) hade de nu vinterkläder till barn på ½ reapriset.
  • sarsparis

Skrev tidigare i tråden ang storlek på skaljackan, hur stor den kan vara utan att vara för stor. provade idag 92 på lillen, jämförde även 98 och 92 mot varann. på längden skilde det ca ½ cm mellan storlekarna, på bredden ca 2 cm. så jag behöll 98 då jag tyckte att 92 satt lite väl för perfekt nu, han ska ju inte ha den förrän i mars april typ. Måste säga att jag trodde att det skulle skilja mer än nån futtig cm......

• maggan75
    sarsparis skrev 2010-01-29 21:32:58 följande:
    Skrev tidigare i tråden ang storlek på skaljackan, hur stor den kan vara utan att vara för stor. provade idag 92 på lillen, jämförde även 98 och 92 mot varann. på längden skilde det ca ½ cm mellan storlekarna, på bredden ca 2 cm. så jag behöll 98 då jag tyckte att 92 satt lite väl för perfekt nu, han ska ju inte ha den förrän i mars april typ. Måste säga att jag trodde att det skulle skilja mer än nån futtig cm......
    Ja då spelar det ju ingen roll ...... har oxå märkt att det inte skiljer så mycket mellan storlekarna ibland
  • mortillsju

Men oj så mycket fint det fanns på hemsidan (till flickor får jag väl tillägga ) . Finns det nån rabatt just nu? Har nåt utskick skett?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10