• yrväder

Sytråden spinner vidare - röd tråd

Sytråden spinner vidare - Röd tråd
    Här samlas vi sömnadsintresserade, nybörjare eller erfarna, oavsett vad vi syr. Alla är välkomna med tips, idéer, frågor, ge och få inspiration eller bara visa upp sina alster!

UFO = Unfinished Object, är en hyllvärmare som vi av någon anledning inte färdigställt.

Länkar till mönster, butiker etc finns i första inlägget.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 13:12
    Bibbi

www.sysidan.se/company/view.htm

Hon har massor i sybehör, är billig och supersnabb på att skicka!

• Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd
  • Skumboll
    Fiffa5 skrev 2010-02-24 11:53:14 följande:
    Jag börjar bli sugen på att köpa en OL och en CoverPro. Är Janomes maskiner bra? Ngt särskilt man ska tänka på att maskiner bör ha??
    Hihi, visst har tråden ett dåligt inflytande på en?
    ♥ Simon ♥
  • Jalapeno
    Stratus skrev 2010-02-23 16:12:22 följande:
    Ja, det var fantastiskt kul när de tryckte upp det tyget. Vi var många som tjatade på Johnny, som tyckte att det skulle bli så dyrt eftersom det är så många färger. Men jag tror inte att han har ångrat sig. Och när man såg hur stor efterfrågan faktiskt var så har det ju kommit fler tycker med många färger. Det är ju jätteroligt.
    yrväder började samla "meter" men sen pressades jonny att trycka upp. Jättekul!!
    Ullerull skrev 2010-02-23 16:25:22 följande:
    Fiskars stora Softoutch sax - är det någon som har den?Är den värd att investera i? Använder mkt rullkniv förövrigt....Undra om detta kommer postas i den här storleken (på texten alltså)
    yes!!
  • Jalapeno

lite bredare ränder på trikåtyg så finns eiser, men jag vet inte var de säljs nu. "alla" köpte på tradera eller via en traderasäljare och många hade problem med hennes frakt och felpackningar. men tygerna var underbara.

• Jalapeno
    Skumboll skrev 2010-02-24 11:54:08 följande:
    Hihi, visst har tråden ett dåligt inflytande på en?
    näääää bra!!!!!!
  • Skumboll
    Jalapeno skrev 2010-02-24 12:05:21 följande:
    näääää bra!!!!!!
    Tycker du ja! Jag är jäkligt fattig pga. tråden...
    ♥ Simon ♥
  • Infinite Joy
    Jalapeno skrev 2010-02-24 12:03:20 följande:
    yrväder började samla "meter" men sen pressades jonny att trycka upp. Jättekul!! yes!!
    Vad är det för tyg som är snackisen?
  • 78Misan
    Fiffa5 skrev 2010-02-24 11:53:14 följande:
    Jag börjar bli sugen på att köpa en OL och en CoverPro. Är Janomes maskiner bra? Ngt särskilt man ska tänka på att maskiner bör ha??
    har berninas 800DL OL och janomes Coverpro och är nöjd
    Längtar efter sommar
  • Tjej 83

tack, jofotex kanske de va som ja köpte vit interlock från eller va de e-slöjd? minns inte de va rätt länge sen men den va mjuk o bra!
    får kolla de sidorna då. tack igen.
    jobbigt när frakten är så dyr 

va e de för tyg som ni pratar om??

• Stratus
    Infinite Joy skrev 2010-02-24 12:10:57 följande:
    Vad är det för tyg som är snackisen?
    Landskapstyget från Jofotex.
  • ak74

Sitter här och kollar på företagsnamnregistrering och varumärkesskydd... Men i vilken ordning ska man göra dem? 

Om man har 2 förslag kanske man får igenom förslag 1 på ena stället och förslag 2 på andra... Det är ju inte så lyckat...
    På PRV stod det att de kan bli en konflikt mellan namnregistrering och varumärkesskydd... Vad innebär det?
    Sen var jag på en starta eget information i förra veckan (trots att jag har haft företag i flera år) med min syster. Där tipsade de om att man ska regisrera domän (för hemsida) INNAN man söker namn. Det finns de som försörjer sig på att snabbt roffa åt sig domäner för alla nystartade företag och sen sälja dem dyrt till företagarna...
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - röd tråd