• Leone i Västerås

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Var hemma hos en bekant häromdagen, och när vi var färdiga så plockade jag in i koppar och sånt i diskmaskinen samtidigt som hon var in på toa och bytte blöja på sin minsting.
    Jag skulle just sätta på maskinen när hon kom tillbaka och hade med sig toaborsten i handen.
    Jag blev ganska paff när hon öppnade luckan igen och stoppade in toaborsten i maskinen.
    Antar att jag såg ut som ett frågetecken, men hon ifrågasatte hur vi brukade hålla vår borste ren annars, om vi inte tvättade av den ordentligt?
    Vi brukar faktiskt köpa ny titt som tätt, och eftersom en ny kostar typ 9:- på Ikea så känns det inte som en större förlust att slänga den gamla.

Vad säger ni, är det bara jag som tyckte det var skitäckligt att köra borsten i maskinen med disk, eller är det ett smart drag?

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?
  • LAV0LINA

Men herregud, EN person har röstat "Ja, så gör jag också hemma. Smart ju."

• Tecken
    LAV0LINA skrev 2009-12-10 21:16:18 följande:
    Men herregud, EN person har röstat "Ja, så gör jag också hemma. Smart ju."
    Det kanske var tjejen det står om i TS? *hoppas* Jag hoppas innerligt att ingen annan gör så.
  • KlasStures mamma

Nä fy vad äckligt. Toa grejer har itne i köket att göra överhuvudtaget!

• sana70

Wow, bra tips, ska börja med det imorgon
    Menar du helt allvarligt TS? Jag hade nog sagt hur äckligt det är, där vill man inte vara bjuden på något.

• babykaboom

Fy fan vad äckligt.

jag tror faktikst att jag hade spytt av tanken att jag just druckit ur deras koppar som tvättats tillsammans med toaborsten! Nä fy för. Nog det ÄCKLIGASTE jag hört!!!!!!!!!

• versan
    {#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_throwup}

Kan inte nog säga hur ÄCKLIGT jag tycker detta är.
    Hade ALDRIG i livet ätit & druckit nåt hos den personen flera gånger.
    Att folk kan tänka sig göra så övergår min fattningsförmåga.
    Huuua.....

Tex Tandborstar har någon enstaka gång desinficerat den genom att koka den men då är det för att jag ej har haft någon ny hemma.

Näää. Hua läskigt så det förslår.
  • Leone i Västerås
    Atamon skrev 2009-12-10 20:42:31 följande:
    ... eller så kanske hon gör så när hon inte vill ha mer besök...
    Ja, det är ju också en tanke. Men nej, jag tror nog inte att det är så faktiskt *hoppas iaf*
    Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • LAV0LINA
    Tecken skrev 2009-12-10 21:18:52 följande:
    Det kanske var tjejen det står om i TS? *hoppas* Jag hoppas innerligt att ingen annan gör så.
    Man kan ju hoppas!!!
    TS bekanting påstår ju dock att det finns fler...
    Uuuuh, hoppas hon bara sa så för att få TS att tro att det är normalt!
    {#lang_emotions_throwup}
    Kanske försökte hon undvika en alltför pinsam situation då hon av TS reaktion kanske insåg att det är rätt så vidrigt äckligt att göra så?

Usch, jag kräks ju snart på riktigt...
    Jag kan köpa en toaborste för varje vecka till TS bekant om det krävs för att hon ska sluta diska dom i maskinen...
  • versan
    Leone i Västerås skrev 2009-12-10 21:57:56 följande:
    Ja, det är ju också en tanke. Men nej, jag tror nog inte att det är så faktiskt *hoppas iaf*
    Kommer du fika där flera gånger?
    *ryser*
    Stackars dig.
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?