• Trollet i skogen

Vad tjänar ni?

Jag är utbildad mentalskötare sen 15år tillbaka. Jobbar på schema 37tim/vecka och tjänar 22500. Alltså borde min tim lön vara 152kr.

Vad har ni i timlön och vad har ni för yrke?

En bekant till mig kobbar som diskplockare och har typ 110kr/tim

Visst att vård träsket aldrig har gett stora pengar men...ja Man kanske skulle sitta i kasan på konsum. Vad har man då för timlön?

• Svar på tråden Vad tjänar ni?
  • Me o Mike

Uniflex..

Pumanprinsen skrev 2009-12-28 13:01:08 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-28 12:58:45 följande:
    Ja vet!! Meningen var att det skull bli ett övertag på det företag jag är på nu efter 3 månader. Nu har det gått 10 månader!!Adecco, du?
  • Pumanprinsen

Gisse the one skrev 2009-12-28 13:04:20 följande:

Växel ingår oftast, inge tillägg för det, löneadmin, det beror på hur många du administrera till och vad exakt du gör.
    Att svara i den så klart, men inte att administrera, beställa, planera osv.
    Jag administrera löner för ca 30 personen, helt enkelt allt som skall göras för att kollegor ska kunna få sina löner.
  • Pumanprinsen

Me o Mike skrev 2009-12-28 13:06:50 följande:

Uniflex..
    Spelar nog ingen roll vilket man är på, dålig lön ändå
  • Gisse the one
    Pumanprinsen skrev 2009-12-28 13:07:51 följande:
    Gisse the one skrev 2009-12-28 13:04:20 följande:
    Att svara i den så klart, men inte att administrera, beställa, planera osv.Jag administrera löner för ca 30 personen, helt enkelt allt som skall göras för att kollegor ska kunna få sina löner.
    Tex vad?
  • Me o Mike

absolut..

Jag vet att man KAN få iaf 21.000:-. Jag var in på kontoret en dag och hjälpte till med intervjuer... Och då fick jag denna info.

Pumanprinsen skrev 2009-12-28 13:09:04 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-28 13:06:50 följande:
    Spelar nog ingen roll vilket man är på, dålig lön ändå
  • Pumanprinsen