• Trollet i skogen

Vad tjänar ni?

Jag är utbildad mentalskötare sen 15år tillbaka. Jobbar på schema 37tim/vecka och tjänar 22500. Alltså borde min tim lön vara 152kr.

Vad har ni i timlön och vad har ni för yrke?

En bekant till mig kobbar som diskplockare och har typ 110kr/tim

Visst att vård träsket aldrig har gett stora pengar men...ja Man kanske skulle sitta i kasan på konsum. Vad har man då för timlön?

• Svar på tråden Vad tjänar ni?
  • SofiaD
    Me o Mike skrev 2009-12-21 08:13:29 följande:
    Är du prostituerad??
    ♥♥♥ Mina 3 ♥♥♥
  • chivas

Jobbar som flygtekniker.. Tjänar 39000kr/ mån. Jobbar i snitt 35tim/vecka..

• jgt78

25000kr/mån serverdrift för en stor myndighet.

jag tjänar riktigt dåligt, men det är ingångslön och den skjuter i höjden snabbt efter ett par år.

• Stugmamman

Började som fastighetsmäklare på en liten ort i våras. 100% provision. Har oftast en lön på 18 000 före skatt. En månad fick jag 25 000. Hoppas på våren och konjunkturen....

• puss
    Stugmamman skrev 2009-12-22 15:03:01 följande:
    Började som fastighetsmäklare på en liten ort i våras. 100% provision. Har oftast en lön på 18 000 före skatt. En månad fick jag 25 000. Hoppas på våren och konjunkturen....
    har du utbildning till det?
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • EnAnna
    puss skrev 2009-12-21 08:14:37 följande:
    nä, såklart inte.
    Vad jobbar du som då?
  • ModestyB

134 inkl sem/h, pers.ass. Jobbar ob-timmar och får ut 18500 vid heltid(natt).

• Bebbe2006
    vampyria2 skrev 2009-12-15 10:01:53 följande:
    Jag har 0 kr i lön, är lyx hemma fru för tillfället och älskar det 

Gubben har eget företag inom IT branschen och jag har ingen koll på hur mycket han tjänar men det räcker gott och väl för att försörja mig och våra 7 barn. Vi sparar dessutom en hel del i pensionsfonder så jag ska ha en säker pension sen. 
    Åh vad lyxigt!

Då får man ju hoppas att ni håller ihop ända tills ni går i pension så du inte blir tvungen att försörja dig själv..... Inte lätt att få jobb utan erfarenhet.

Skojade bara. Jag fattade att du bara skämtar här. =)
Svar på tråden Vad tjänar ni?