• Trollet i skogen

Vad tjänar ni?

Jag är utbildad mentalskötare sen 15år tillbaka. Jobbar på schema 37tim/vecka och tjänar 22500. Alltså borde min tim lön vara 152kr.

Vad har ni i timlön och vad har ni för yrke?

En bekant till mig kobbar som diskplockare och har typ 110kr/tim

Visst att vård träsket aldrig har gett stora pengar men...ja Man kanske skulle sitta i kasan på konsum. Vad har man då för timlön?

• Svar på tråden Vad tjänar ni?
  • Gisse the one
    Pumanprinsen skrev 2009-12-28 13:14:52 följande:
    Använder mig av Pyramid för att knappa in deras tider, belastar tid på kunden, följer upp så allt kommer in i tid för både bokslut och Deloitte mm. HahahaKändes som nån intervju
    Hahaha du anar inte hur många intervjuer jag hållit i
  • Pumanprinsen

Gisse the one skrev 2009-12-28 14:30:33 följande:

Hahaha du anar inte hur många intervjuer jag hållit i
    Jo är du chef så blir det ju så... Men inte alltid man vill skriva exakt vad man gör ( om det inte är en intervju vill säga )
  • Gisse the one
    Pumanprinsen skrev 2009-12-28 14:44:16 följande:
    Gisse the one skrev 2009-12-28 14:30:33 följande:
    Jo är du chef så blir det ju så... Men inte alltid man vill skriva exakt vad man gör ( om det inte är en intervju vill säga )
    Självklart inte.
  • Waersta

Samma för mig, jobbet är cool-lugnt. Även om det hänt en del sen jag började, då svarade vi för 3 anläggningar. Nu för 14. De har sparkat mååånga receptionister vilkas jobb vi nu gör.

Me o Mike skrev 2009-12-28 13:21:54 följande:

Jag blev anställd -06. Sen har jag varit mammaledig.Jag får inte upp min lön eftersom jag har världens lugnaste jobb. Har liksom inget att komma med vid ett lönesnack. Vette fan vad jag ska göra.. Sitter o kollar efter annat, men det är tufft.Och så jobbar jag bara 75% nu också och det ger ju inte direkt mer pengar om man säger så!
  • Gisse the one
    Pumanprinsen skrev 2009-12-28 14:29:53 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-28 13:57:15 följande: