• Midka

Tråddödare forts....

Velour: Grattis till nr och att tentan är inlämnad och klar!
    Jha: Besvärliga människor är bäst att möta med god planering. Bida din tid, ta skit och sen när tillfälle ges slår du tillbaka med full kraft. Då kommer han aldrig att ge sig på dig igen!
    Mandi: Du äger som förälder! (Äger = bäst på sin sak, ägig = han/hon behärskar och är bäst på sin sak femårs vokabulär....)

Hej på er!!!!

• Midka

Vaddan detta?
    Har Isso och Sedek återupptagit sin flört....?
    När ska ni träffas? (Eller när träffades ni....)
    Vem ska flytta till vem?
    När får vi inbjudningarna till bröllopet?
    Ett fint Gotlandsbröllop kanske.... hos någon vi alla känner...? Jag och Velour kan planera möhippan... {#lang_emotions_djavulsk} Och S-mannen får planera svensexan.... Nej, det är nog inte så lyckat.... En riddtur på kameler långt, långt härifrån.... Kanske vi kan be Confli ordna med svennsexan...

Mandi och jha fixar middag med sånger och pinsamheter och Fiona är presentabel toastmastress...
    Juni? Kanske bättre med juli....

Jo, jo det blir nog bra detta!

Om tre år när ni bara tjatar på varandra kan S-mannen komma in och medla.....

• Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-26 20:51:32 följande:
    Tack! Min son säger.. du är min bästate mamma, det räcker för mig. Även om han i nästan andetag vill flytta hemifrån för att han inte får som han vill.
    Tonåren startar tidigare och tidigare.....
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-26 21:00:58 följande:
    Gokväll Midka och ni andra. Jag svarar på dina svar Midka och förhoppningsviss kanske du förstår lite vad som gick fel nånstans.
    God kväll Roses! Roligt att du tittat in här igen!!

Jag har läst ditt svar och jag förstår lite mer. Det du skriver om Iran och Perser kommer jag aldrig att kunna förstå fullt eftersom jag inte har upplevt något liknande. Jag kan försöka föreställa mig men aldrig få insikt om du förstår vad jag menar...?

När det gäller samtalet du hade med Velour förstår jag vad du menar nu!

Skulle jag hitta en trevlig arab ska jag presentera denne och om du tycker han/hon är trevlig får du bjuda mig på middag!

Hoppas du blir kvar här hos oss!!!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-26 21:10:17 följande:
    Min son har fått en ballong från mcd som ser ut att vara gjord av samma material som kondomer, fast utan glidmedel.  
    De kanske hade slut på medlet och bestämmde sig för att sälga gummit som ballonger ist.....
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-26 21:26:03 följande:
    Cool.. gummi som det står mcd på. Undra vad killen hade sagt om man slängt fram en kondom med Ronald Macdonald clownen på.
    *asg*
    Vet inte om kvällen skulle utveckla sig som man tänkt sig....
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-02-26 22:07:27 följande:
    Åh..!Kan du inte göra clownen självlysande då..?!? Så kan man ha honom som ledsagare
    Men tänk om man bara ser skorna när den är på... {#lang_emotions_surprised}
    Vilket självförtroende klarar det
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-26 22:11:32 följande:
       Önskar alla en fortsatt trevlig kväll. Gonatt.
    God natt!!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-26 22:14:04 följande:
    Hallå! Om vatten läcker igenom betong på husfasad, är det ett dåligt tecken då? Just nu smälter allt snö och det är verligen jättemycket snö som ska smälta. Utanför ytterdörren går finns ett betongtak som vi kan stå under och blossa lite. Och genom det betongtaken läcker den smälta snön.
    Har ingen susning! I Göteborg utrymde man ett hyreshus idag pga att det läckte vatten men det visade sig att det inte var någon fara.
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-26 22:33:03 följande:
    Oj.. hm... Det var ju... välplanerat...Vänta, ska gå ut i köket och fråga vad hon tycker.
    Vad sa hon? 
Svar på tråden Tråddödare forts....