• Midka

Tråddödare forts....

Hej Fiona!
    Vad roligt att se att du är här idag!!
    Jag har sett en röd helikopter idag... Kan du tänka dig. En röd!
    Hur har din dag varit då?

*ler*

• Midka
    Velour skrev 2010-02-22 22:11:14 följande:
    Ja, tydligen går det inte att skicka mail till alla Och vad är TDT?Annars tycker jag att resten av dina förslag är bra. Hmm...vems inbox? Om du vill så kan jag ta emot allas email
    TrådDödarTräff.... Väldigt nära TDD som är ett gift... TNT är dynamit eller ngt liknande så med de liknelserna kommer vår TDT bli kanon!!

Jag föreslår att alla inboxar dig med sina mail så ordnar du en maillista. Sen sätter vi ihop ett mail tillsammans eller så gör du det och sen skickar vi det till alla.

Om alla väljer "svara alla" när man svarar på mailet kommer alla att se alla svar. Smart va?!
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-22 22:14:49 följande:
    Säg ni vem som ska ta över så skickar jag mitt mail-adress. Vill också träffa er.
    Jamen! Det är klart!! Gjorde inte du en lista för ett tag sen på vilka vi tycker är "äkta" tråddödare. Jag vill ju träffa er alla!!
  • Midka
    Midka skrev 2010-02-22 22:15:23 följande:
    TrådDödarTräff.... Väldigt nära TDD som är ett gift... TNT är dynamit eller ngt liknande så med de liknelserna kommer vår TDT bli kanon!!Jag föreslår att alla inboxar dig med sina mail så ordnar du en maillista. Sen sätter vi ihop ett mail tillsammans eller så gör du det och sen skickar vi det till alla.Om alla väljer "svara alla" när man svarar på mailet kommer alla att se alla svar. Smart va?!
    DDT heter giftet givetvis....
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-22 22:16:50 följande:
    Godkväll gottegrisar!Annars då?
    Hej!
    Vi ska ordna en TDT (tråddödarträff) så vill du vara med så inboxa Velan din emailadress så fixar vi ihop en maillista med all information i!
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-22 22:22:18 följande:
    Ja, det var jag som gjorde det och jag tog för givet och skrev in mig själv också i listan.  I alla fall så ser väl listan ut så här: MIDKAVELOURROSESSEDEK MANDIISNOGOODA_HJÄRTAR_JGRIZELDAFIONASCRATCHYTror jag fick med alla eller?!
    Möjligen att vi skulle hinta till confli och Ordblind....?
    Eller oxå inte.

Oavsett vilket så måste alla som är intresserade själv lämna ut sin mail till Velan för att vi ska kunna tala om hur vi tänker oss det hela.
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-02-22 22:25:18 följande:
    Annars kan man öppna en tråd på fl så att alla kan se vad alla skrivit.
    Ja, det är ett förslag med eftersom någon här inte vill outa sig för mycket på FL så kan det vara bra att inte alla här vet var vi tänker åka och vid vilken tid....

Kan man ha privata trådar som bara vissa inbjudna kommer åt?
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-22 22:30:35 följande:
    Heheh..ja kanon!! Du menar att vi skapar ett gemensamt mailkonto som alla får tillgång till?
    Kan man göra det?
    Jag ligger hopplöst efter när det gäller datorer och internet....

Jag tänkte att när du har alla adresserna så skickar du ut ett mail till alla.
    När jag får mailet kan jag klicka på "svara alla" och då kommer både du och alla andra se innehållet i mitt svar.

Har du en enklare lösning är jag helt öppen för det!
  • Midka

Jag måste lägga mig...
    Kollar givetvis imorgon på bloggen.

Apploder till Mandi!!!!

Ha det så gott alla
    Puss och kram    {#lang_emotions_heart}

• Midka
    Polly S skrev 2010-02-23 20:22:23 följande:
    427!
    Shit!
    Velour skrev 2010-02-23 20:25:16 följande:
    Nja, inte riktigt. Han har haft feber väldigt länge nu, men förhoppningsvis ger antibiotikan effekt kanske fr.o.m. imorgon. Idag har han dock haft lägre feber än igår då han låg över 39 grader om han inte fick Alvedon. Idag har han legat på 38,5 utan Alvedon, så jag tror att han är på bättringsvägen.
    Men lillegubben!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....