• Midka

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-25 21:13:43 följande:
    Ja, gör det.. jag är född -74, så du vet vilket år du ska fråga om.
    Aj faan.... jag är född -73.
    Kanske min far varit och spelat lite vid sidan om
    Vet du vem som är din far på riktigt...?
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-02-25 21:12:31 följande:
    Hm...tror denna bild blev ännu större Börjar verkligen tröttna på snön... Å detta är i alla fall islänningshingsten...ni kan ju tänka er hur det går för den stackars shetishingsten 
    Stackars hingst!
    Han måste bli så frustrerad av att   {#lang_emotions_sealed}    så han blir tokig!
    Finns det någon donna i närheten som kan hjälpa honom av med sin frustration?
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-25 21:17:12 följande:
    Det var lite.....eh...komplicerat....
    Yeah?.... internet o internet.....{#lang_emotions_kiss}
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-25 21:15:14 följande:
    Är helt plötsligt glad att jag inte talat om vart jag bor..
    Ähh! Du försöker bara skryta..... {#lang_emotions_cool}
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-25 21:22:25 följande:
    Woohoo!! Jag är inte äldst!! nanananananananana.. Ja då, tror i alla fall att han är min pappa.. ingen som sagt något annat. Men det kanske var han som "råkade" träffa på din mamma nånstans, han hade svårt att hålla fingrarna i styr.. så det skulle inte förvåna mig egentligen.
    Med ålder kommer vishet..... Du kommer ikapp vilket årtionde som helst...
    Min älskade far har nog varit i farten en del han med... Skulle inte bli förvånad om det står någon främling vid begravningen och presenterar sig som syskon... {#lang_emotions_surprised}
    Får man tänka så om din egen far....?
  • Midka

Kära vänner!
    Några veckor har kommit ikapp mig och jag behöver sova varesig jag vill eller inte.
    Helst skulle jag sitta kvar här hos er fram till morgonen men det skulle itne min kropp tillåta. Ska kolla in bloggen och sen blir det till att göra natt.

• Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-25 21:30:20 följande:
    Får.. är dumma djur på.. Gotland! Jag gör ju det, fast visserligen så blir det inte mer ok för att jag gör det men.. ähh.. Ja, det får man!
    Skryta ..... skulle du inte göra

För mig är det lite förberedelse ifall det skulle dyka upp någon... Vill ju inte se ut som ett totalt pucko om det skulle hända! Chockad människor är inte särskilt snygga i ansiktet.... möjligen lite roliga eller söta men absolut inte snygga och vem vill vara osnygg??
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-25 21:31:51 följande:
    OK, kul att du ändå var här en stund så man fick se dig lite. Ha de så gött. Kram
    Kul att vara här! Ser fram mot TDT på båten!

Kram kram
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-25 21:36:24 följande:
    Natti Tanten!!
    Du är snart här själv.... snart, så snart.....
Svar på tråden Tråddödare forts....