Tråddödare forts....
Faan! Har jag retat Rose tror ni? Det var inte min mening.
Faan! Har jag retat Rose tror ni? Det var inte min mening.
Och här dog tråden....
Jag ska snart lägga mig (halv pensionär som jag är....
)
Gonatt på er!!!!!

Jag fortsätter att skriva med kursiv text för att visa vad jag svara på.
Jag veet!!! Du är en varm och vänlig person som månar (har omsorg om) familj och vänner. Det är därför jag tycker det är konstigt att du ibland bara ser till perser... Jag tror det beror på att du inte är van vid andra vänner...?
Och med det menar du? Nej, jag har inga svenska killkompisar...har mina skäl. Dels att dom skulle påminna om en viss person och det klarar jag inte av. Att jag inte har nära svenska tjejkompisar behöver du bara läsa dina sista inlägg för att hitta ditt svar.
Du har tidigare skrivit att du har svårt för svenska tejjer pga av vad som hänt dig tidigare och det var det jag menade. Här i tråden är det flera som har visat att de verkligen bryr sig om dig fast de är svenska.
Det sista förstår jag inte? Läsa mina inlägg? Jag försöker vara uppriktig och fråga dig och skriva till dig om det jag inte förstår.
Det är nog det jag inte har insikt om.... jag vet ju inte om din historia och som jag skrev innan, jag har full respekt för dina åsikter.
Respekt såg jag ingenstans men så har jag brytningsfel också.
För att inte veta bakgrunden till personens handling var du då otrolig snabb med din stämpelsättning.
Det är tråkigt att du uppfattar det så. Jag har inte menat att sätta någon stämpel.
Jag hoppas att du inte blir för besviken för det är inte min mening. Kanske kan jag beskriva mer hur jag menar för jag är inte ute efter att värdera!
Hmmmm.......okej. Sure. 
Hur ska vi komma vidare och förstå varandra om du väljer att inte tro mig?