• Midka

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-25 20:43:32 följande:
    Ja, ja.. så är det, hon kommer väl tillbaka när hon känner sig redo. Tror inte det hade att göra med att du inte svarde som hon valde att ta paus, så tänk inte på det.
    Ok.
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-25 20:52:44 följande:
    Jag var tvungen att åka till universitetet för att skriva ut och lämna in mitt arbete. Hann dit i tid, skrev ut men kunde inte lämna in det eftersom dörrarna dit lärarfacken ligger var låst Så jag får åka dit imorgon innan kl.9 och lämna in..
    Vad skönt att arbetet är färdigt i alla fall!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-25 20:53:06 följande:
    har ju inga barn, men fastnade i telefon.mamma & pappa ska ta hem morfar från vårdhemmet hela mars (tagit tjänstledigt), lite sista chansen, blir han inte bättre kan han inte flytta hem, utan då är det permanentboende som gäller.
    Det är svåra beslut!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-25 20:57:34 följande:
    Håller med dig, egentligen trivs jag allra bäst vid havet. Gotland bara älskar jag..
    Jag bor väldigt, väldigt nära havet... Vi är förskräckligt lika varandra.... Säkert att din mamma inte födde tvillingar och att de lämnade bort mig på BB
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-25 21:01:28 följande:
    Yes baby!!!
    Jag är lite avundsjuk.... Jag vill oxå plugga! Måste bara ta reda på vad.....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-25 21:05:11 följande:
    Maken är från Gotland så vi hänger där en del.
    Säg inte att ni har sommarhus där! I så fall kommer vi, i tråden, att bli tvugna att våldgästa er till sommaren!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-25 21:06:11 följande:
    Jag har alltid sagt att jag är adopterd, det kanske är din mamma som lämnat bort mig.
    Ska fråga nästa gång jag pratar med henne....
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-02-25 21:05:46 följande:
    Oj...bilden blev stor...hoppas att den visas som mindre när jag postat inlägget...Här är min systerson (på bilden är han 8 timmar gammal) ♥"inte ett dugg avundsjuk, nähehäeråh"
    Meen så söt!
    Avundsjuk..... På bild - helt ok!
                         Sovandes i vagn - helt ok!
                         Få lukta på ren, tyst bebis - heeelt ok!

Allt annat... - nej. Kan inte säga att jag är avis.... Been there, done that.

• Midka
    Velour skrev 2010-02-25 21:07:39 följande:
    Äh, tala ur skägget och säg vad det är du egentligen vill säga:*klant-Velour*

• Midka
    Polly S skrev 2010-02-25 21:08:31 följande:
    ja, jag tycker dom är underbara som tar den här månaden för att se hur det går.
    Ja. Det är ett annorlunda beslut. Jag menar att jag inte mött någon som gjort något sådant tidigare. Modigt och antagligen ett mycket klokt beslut!
Svar på tråden Tråddödare forts....