Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-08 22:01:52 följande:
    Jag försöker att inte se så mysko ut, har ju funkat rätt bra faktiskt.
    trenchcoat, bara ben -hör det till modet i de trakter där du smyger?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-08 22:03:41 följande:
    Vet inte om jag ska va ärlig men om jag ska svara ärlig så tycker jag också att överviktiga ska betala för två istället för att jag ska halva deras skinka i min ansikte men men det är känsliga ämne det där.
    ja, det är ju det där. kränkande att behöva väga in sig, men å andra sidan inte schysst mot medpassagerarna... och efter den flygningen var jag så sned (efter att ha suttit på min ena skinka, den som fick plats!) att jag ändrat mig till att man bör betala för den plats man tar upp.
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-08 22:04:22 följande:
    Oh, genomskådad...
    yup, long time ago!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-08 22:09:37 följande:
    Jo, jag förstår...inte kul att vara kvinna alltid - you're damned if you do and you're damned if you don't. Ungefär.Hahah, ja enkelheten och stoltheten. Vad ska vi kvinnor kontra med? Hur stora dicks våra män har? Om man läser på sexforumet här på FL så ser det faktiskt ut så. Som om vi kvinnor inte har något att vara stolta över hos oss själva.
    har tänkt på att en hel del tjejer här har användarnamn som "Jontes_tjej", "Gretas mamma08" etc -vi har svårare att ta för oss som 'bara' oss själva utan framhäver oss mest i förhållande till andra.
    tyvärr.
  • Polly S

nu har jag suttit 3h (mer eller mindre effektivt, 4h om man räknar med surfande {#lang_emotions_embarassed}) av min förtroendetid, den här veckan blir det alldeles för mkt.

• Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:18:16 följande:
    Men ingen av oss här inne, inebär det att vi är duktiga på att framhäva oss själva?
    apselut!

men visst är det lite intressant att det är så olika?
    killar kan visst ha 'pappa' med i nicket, men inte enbart "Bosses_pappa", utan isf ngt tuffare, typ '´Snyggpappa' eller liknande.
    nick som "Lindas_kille' tror jag aldrig jag sett...
  • Polly S
    Polly S skrev 2010-02-08 22:23:12 följande:
    Roses, jag vill se bild!
    nummer!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-08 22:24:38 följande:
    Kan du se min galleri?Ska lägga ut bröllopsbilden snart.
    standardgalleriet iaf!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:26:00 följande:
    Innebär det att männen är det ägande könet och kvinnan det ägda, eller är kvinnor så svaga så de är sin partner sitt barn. Hmmm.. *funderar vidare*
    alltså, jag vill ju inte tro att det är så, men det är ju de vibbarna man får när man reducerar sig till 'någons XX' i första hand.
Svar på tråden Tråddödare forts....