Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-07 15:37:43 följande:
    Funderar på att sätta mig och skriva blogg, som bara mina vänner kan läsa.. för att förklara läget, men jag vet inte. Får fråga Vellan vad hon tycker, när hon kommer in igen.. om hon nu gör det när jag är här. Sitter och väntar på ett telefonsamtal som enligt min advokat skulle komma idag.. men än så länge inget. Hoppas inte jag sitter är och är nervös i onödan och samtalet aldrig kommer..
    hoppas advokatsamtalet går bra!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-07 16:52:06 följande:
    För egen del så känner jag att jag vill bränna upp all kurslitteratur då den ena är jobbigare än den andra. Just nu måste jag läsa några sidor sociologiska begrepp och tankesätt på engelska. Fy sjutton vad jobbigt! Tänkte ge dem till dig Fiona, så du kunde översätta
    fackspråk är alltid jobbigt, oavsett språk, tills man kommer in i tugget. hang in there!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-07 21:33:36 följande:
    *går och skriver blogg istället* *muttrar för mig själv*
    så du bestämde dig för att blogga?
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-02-08 18:14:10 följande:
    Snart matdags här med I dag så blir det honungs-soja-vitlöks-marinerade tjocka revbensspjäll med basmatiris "mums"
    åh, vad gott det lät!
    här blir det lasagne med skinka/vroccoli/ädelost -duger det med.
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-02-08 19:00:26 följande:
    Recept tack!!!
    inget avancerat alls, lättkokta broccolibuketter, rökt skinka och en bechamelsås med den ädelost man tycker om ismulad i, samt starkare ost (jag kör lagrad grevé)  på 'locket'.
    löjligt enkelt men gott.
  • Polly S

nu sitter jag och skriver om indiska stupor (jag hatar vår fåniga, icke-användarvänliga lärplattform!), mäh.
    vad sysselsäter ni er med på måndagskvällen?

• Polly S
    Roses skrev 2010-02-08 21:28:24 följande:
    Ingen har bitit mig i armbågen än så länge.
    de är kanske inte tillräckligt fasta?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-08 21:25:16 följande:
    Indiska stupor...har aldrig hört talas om det.Jag har precis kommit ur duschen, ätit en macka samt ätit en slice av min systers hembakade sockerkaka som efterrätt (jag VET, kolhydratet!!)
    tja, vad ska man säga, halvklotformade byggnader som skulle hysa buddhareliker för att boosta mooralen i riket. typ.
    är för min Kultur- & Stilhistoria-kurs, nu håller vi på med fjärran östern.
     jag lär mig lite mer för varje gång jag håller i den.
Svar på tråden Tråddödare forts....