Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-08 21:32:28 följande:
    Tränar Boxning så dom börjar bli fasta men gillar bröst-bitning mer än annat.
    mmm, armbågsbitning lät ganska obehagligt!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-08 21:35:19 följande:
    Brösten eller armbågarna?Vilken konstig fråga Fiona, det är väl nästan lite fräckt att fråga en annan om brösten inte är tillräckligt fasta
    hur kommer det sig att enbart du läser in bröst i en kommentar som rör armbågar..?
    freudiansk felläsning?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-08 21:38:19 följande:
    Äh, man tar åt sig när det är nåt som fattas hos en. Jag är för Ego för att ta åt mig när det gäller utseendet. Det enda människan som jag nånsin har varit avundsjuk på är claudi lynx. Henne vill jag strypa.
    men du fattade väl att det inte var brösten jag frågade om..? {#lang_emotions_embarassed}

vem är claudi lynx?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-08 21:40:28 följande:
    Intressant och lite komiskt faktiskt "boosta moralen i riket".Du är duktig du!
    fast lite uppfriskande efter all hellenistisk konst med tempel, kolonner och dylikt där det ju var meningen att skryta med hur stor man hade!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-08 21:49:31 följande:
    Det gör inget gumman. Jag är absolut inte prydd av mig så du får gärna fråga om jag behöver två sits när jag åker flygplan eller inte också om du vill? Claudia lynx är en förbannad perfekt varelse som gör mig toooooooooookig.
    fast det var armbågarna!!
    (nu blir jag ju iofs nyfiken: behöver brösten extra biljett..?)
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-08 21:50:10 följande:
    *surar*Stod ute och väntade nästan en timme, iordning gjord och allt men Sedek dök aldrig upp.
    gokväll Mandi! du får en cyberkram av mig istället!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-08 21:55:18 följande:
    Hehe, det är alltid rolig och låtsas som att man inte förstår eller hur? Nej, jag tänkte om du ville veta hur stor baken är om den behöver två sits eller inte.
    det där 'betala-för-2-platser'-resonemanget är ganska intressant.
    efter att ha suttit bredvid en stooooooooooooor man mellan Heathrow och JFK är jag böjd att anse att jo, de kan betala för det istället för att sno min plats!
    men hur mäter man det då? rumpcheck sådär som man kan göra med väskan?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-08 21:57:17 följande:
    Jag måste ha stått utanför fel hus... Igen... Att det ska vara så svårt att hitta hem till er tråddödare.Vad hade du på dig för nått fint då?
    å andra sidan har du tur som inte blir polisanmäld där du står!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-08 21:58:45 följande:
    Nämen Fiona då!Vilka frågor du har ikväll!! Jag blir ju generad.
    haha -hardly! tror det krävs bra mkt mer därtill!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-08 21:59:42 följande:
    Såna där jämförelser dör aldrig ut. Idag var min sons kompis hemma hos oss och de lekte som vanligt. Plötsligt kommer min son fram till mig och säger att kompisen visade sin snopp för min son. Moralkärringen i mig väcktes och jag sa då till kompisen att snoppen behåller man för sig själv. Helt utan förvarning drar då min son ner byxorna och säger:-Jag ska visa vad jag har! (jo, jag moraliserade för honom också)
    fast förr i tiden VAR det viktigt att visa upp vad man hade och kvinnor VAR jävligt illa behandlade (som att våldtäkt var ett brott mot fadern/maken, inte kvinnan, i antikens grekland...)
    jag blir alltid så feminsitisk i just det här ämnet!

men shit förresten!
    inte bra att de blottar sig, men nog kan man avundas enkelheten & stoltheten i resonemanget?
Svar på tråden Tråddödare forts....