Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-12 23:12:59 följande:
    Ah, då pluggade han på högskolan i Kristianstad. Men jag tyckte att staden var ganska stor och fin ändå. Innan vi fick lägenhet i Hässleholm letade vi röven av oss för att få lägenhet i Kristianstad till rimligt pris. Tror du det gick eller?? Jävla tur att vi i allra sista sekund fick lägenhet i Hässleholm med studenpris på hyran. Men du skulle ha sett Jha, lägenheten låg i ett område som gud hade glömt. Så fult och nasty område det var!! Ryyys! Hela Hässleholm var ryyyyyys
    Jag vet, Hässleholm är verkligen staden gud glömde
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-12 23:12:59 följande:
    Ah, då pluggade han på högskolan i Kristianstad. Men jag tyckte att staden var ganska stor och fin ändå. Innan vi fick lägenhet i Hässleholm letade vi röven av oss för att få lägenhet i Kristianstad till rimligt pris. Tror du det gick eller?? Jävla tur att vi i allra sista sekund fick lägenhet i Hässleholm med studenpris på hyran. Men du skulle ha sett Jha, lägenheten låg i ett område som gud hade glömt. Så fult och nasty område det var!! Ryyys! Hela Hässleholm var ryyyyyys
    Men rimligt pris på lgh? Det är ju billigt i K-stad jämfört med resten av Skåne, det är väl typ bara H-holm som är billigare isåfall
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-12 23:19:16 följande:
    Bestämde du dig för kejsarsnitt efter 36 timmars värk eller? Nu tror jag inte att jag hänger med.
    Nej, hon menar att äldsta sonen kom efter 36 timmar, så när hon skulle föda lillemannen så vägrade hon vaginalt. Hon har TVÅ pojkar
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:18:53 följande:
    Eh... "För att jag var så trevlig"  hur människan nu kunde veta något om det... Berättar inget om sig själv om jag inte bokstavligen FRÅGAR specifika frågor... "snark" Undrar hur hans sambo står ut...
    Mmm, tyckte det var lite sådär, han skriver att han har en underbar son på 5 månader och är sambo, så varför är han så intresserad av andra tjejer?!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-12 23:14:42 följande:
    Naaaw, vad fint! Hur liten var hon?
    Vet inte än, hon är typ tre timmar gammal, så jag har bara fått höra att hon är framme och mår bra typ
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-12 23:17:08 följande:
    Ah, Timbuktu! Han är så otroligt sköööön!!! Bruden vet jag inte vem det är, men hon verkar nice också.
    Han är skön men väldigt liten i verkligeheten, höll på att välta omkull honom en gång, vi möttes runt en husknut och han kan inte ha varit längre än mig (max 1.65!) Tjejen bor härnere också, har brasilianska rötter vad jag förstår.
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-12 23:16:48 följande:
    Kan man? Trodde dom bara sålde turbaner/abayor......Tror i och för sig att dom har börjat med kondomer också. Har väl äntligen förstått att man ska låta andra föröka sig.
    De är kända för att ha alla lyxaffärer som finns eftersom det är i Dubai alla rika oljeshejkers fruar shoppar
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-12 23:20:36 följande:
    Stad? Slår mig själv hårt på fingrarna............hässleholm stad?!.....*biiiiiiiiiiiiiipp*
    Haha, nej mer som en by
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-12 23:23:19 följande:
    Vi fick inte tag på någon lägenhet i K-stad och den enda vi fick tag på var för dyr. Vi var ju ute i sista sekunden. Men ja, H-holm är nog den billigaste. Undra varför
    Haha, ja undrar varför? {#lang_emotions_dreamer}
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 23:29:56 följande:
    Men naturen runt Hässleholm är fantastisk! Och det finns många fina hästgårdar i Skåne. Velour, bor du i K-stad nu? Bebisen kan inte sova, och vi har inte fått något fredagsmys Jag nös och väckte honom och sen dess är han orolig. Och varm! Han är ju sjuk men har nu fått en alvedon. Fast inte vill han sova för det
    Ja, hela Skåne är fantastiskt vackert faktiskt enligt mig Hon bor uppåt landet, vår vän
Svar på tråden Tråddödare forts....