Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-12 23:57:04 följande:
    Precis. Jag brukar inte ta illa upp när det gäller kommentarer som gäller Språk/hårfärg/hemlandet m.m men ikväll är jag inte iform alls. Har jag berättat vad jag sa till Nik:s förskolelärare när hon frågade om jag hade gift mig frivilligt?
    OMG! Du frågade väl samma sak till henne, och lade till, "ja för de ser ut att tillhöra en sådan där kristen sekt som jag hört talas om"?
    Folk är idioter. På vår förskola sade vikarien som varit där en längre tid när jag kom och hämtade "Är du S mamma? Jag trodde inte han hade någon." Bara för jag inte sköter hämta och lämnandet?!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 00:01:34 följande:
    OMG! Du frågade väl samma sak till henne, och lade till, "ja för de ser ut att tillhöra en sådan där kristen sekt som jag hört talas om"? Folk är idioter. På vår förskola sade vikarien som varit där en längre tid när jag kom och hämtade "Är du S mamma? Jag trodde inte han hade någon." Bara för jag inte sköter hämta och lämnandet?!
    "Ja för DU ser ut", skulle det stå!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-13 00:05:00 följande:
    Mmmm, är rädd att om jag går härifrån så kommer jag bara gå runt som en avhuggen kyckling utan huvud. Har du sett hur en sån beter sig några minuter efter att man har huggit av huvudet? Grejen var att hon var jättesnäll men tok för hur ska jag säga det....naiv/blåögd/svensk. Välj själv. En gång sod vi och pratade och kom in på när jag hade gift mig. När jag sa hur gammal jag är och när jag hade gift mig så säger hon: " Men gumman då, du gifte dig väl själv? Inte blev du tvingad eller? Har hört historier att folk där nere i eran länder säljer bort sina döttrar. Så tragiskt. Men åh gumman så gav hon mig en kram och nån sekund efter så kommer detta......Du är väl lycklig? " Jag visste inte om jag ville skratta eller gråta men sa " Men mina föräldrar behövde dom där pengarna. "  Du skulle se hennes min. Hon visste inte vad hon skulle säga mig.
    Hahaha, bäst!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-13 00:15:36 följande:
    J_hjärtar_A Är du kvar?
    Halvt om halvt, kollar lite annat och känner att jag visst halvsover Ska nog nanna kudden strax.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-13 00:15:50 följande:
    Har de antagit att han varit muslim? Ja, det kan lätt slå över o bli fel när det finns många olika krav på skolmaten, så man underlättar väl för sig själv genom att dra alla över en kam Du får helt enkelt sätta en skylt på din son "ej muslim"!
    Haha, ja de blev helt chockade på förskolan när vi sade att Sam tåler allt och får äta allt Fast de kör bara nötkött och kyckling för att det ska bli rätt för alla, utom vegisarna.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-13 00:24:02 följande:
    * Viskar: I den här tråden är det faktiskt Jha som är språkpolisen*
    Fast jag är rätt snäll
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-13 00:25:16 följande:
    Vadå chockade..han ser ju så svensk ut? Stackars vegeterianerna
    Tydligen inte, vad vet jag? Men han är nog den enda helsvensken på sin avdelning, tror jag
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-13 00:31:03 följande:
    Såg du klippet? :p
    Haha, ja helgalet
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-13 00:34:56 följande:
    Åh vad han måste ha rolig med att rida på kameler. Nej, dumma Roses. Ska sluta. Lovar. *Not*
    Han har inga kameler på sin avdelning, men många trevliga och söta barn från många olika länder.
Svar på tråden Tråddödare forts....