Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-12 23:33:56 följande:
    Nu ska jag sova! Isnogood: Ta det lugnt med karln, har är väl ovan att msn:a med snyggos Velour: Drick inte för mycket! Roses: Ha det så bra på resan, akta dig för.. ja.. akta dig för farliga saker Mandi: Subkutana insulininjektioner i underhudsfettet, japp, 10 poäng! JhA: Skånska rockar fett Gooooood naaaaaaaat
    Godnatt Sedek.
    Kommentar på subkutan är ju att det ordagrant betyder under huden.
    Skånska rockar överfett som vi säger
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 23:34:58 följande:
    J hjärtar A, ja fast halva Skåne består bara av åkrar. Fint kanske men ingen natur som man kan röra sig fritt i. Och ingen hit om man har häst.
    Ja vad vet jag? Jag bara tittar på utsikten från vårt bilfönster, gillar när man kan se långt i våra öppna landskap Hästar är sådär stora och läskiga tycker jag Men vi har ett ridhus bara en kilometer bort eftersom jag bor i utkanten av Malmö. Ibland går jag en runda med vagnen så lille Loppan får kolla in de stora sjuren.
    Idag såg han f.ö. en uppstoppad ren inne på ICA Maxi och sade Mjau. Personalen som hörde bröt ihop av skratt
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-12 23:35:38 följande:
    Gonatt och sov gott. :) Tack, ska akta mig för ---- så jag inte blir såld på kvinno-auktionen där nere.
    Hur många kameler tror du din man får för dig?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:37:13 följande:
    Nattinatt He he he...sååååå kul -------------------------------------------------- ----------------------------------------------- Till alla: Säger god natt jag med, begravningen o allt runt omkring tog min energi o jag behöver en del till i morgon när jag ska köpa skivor... Ses ♥
    Jag förstår, hoppas att det kändes som ett bra avsked iallafall! Sov så gott som du bara kan och vila ut! Kram {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-12 23:39:05 följande:
    Ja, ja, det var åkrarna jag menade! Så vackert med åkrar *bara för att jag fantiserar om ett liv på landet, minus insekterna då då *
    Jamen bara man stänger fönstret så är det lugnt
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-12 23:41:48 följande:
    *vrålgarv* Den var bra! Skön analys av samtalet!!
    Ja, klockrent Mandi!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-12 23:42:04 följande:
    Tror Arlanda har en gräns på 10stycken man kan ta in i landet. :p I och för sig såg jag fler än 10stycken sist jag var i Arlanda. Har kameler börjat gå på två ben och ändrat färg från brun till vit/svarta på sistone?! :p
    Hahaha
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 23:44:14 följande:
    Velour, men det var det första jag märkte när jag flyttade till Skåne. Att alla insekter har blåst bort! Bara lite getingar på sommaren men knappt några myggor eller så.
    Visst är det härligt? Och bor man på åttonde våningen så kommer inte ens de hit upp, flugor och myggor hittar inte hit heller. Dock brukar det bli nyckelpigsinvasion någon dag per sommar då man inte kan vara på stranden eller knappt vara ute.
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 23:42:54 följande:
    Velour, jag vill också bo på landet och Hässleholm är perfekt! Knutpunkt för tågen, man når överallt i Skåne, en fantastisk natur med sjöar, skogar och ängar vid sidan av åkrarna och hagarna. Kuperat. Perfekt
    Jo, men inte inne i Hässleholm, ta Sösdala eller nåt istället!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-12 23:46:15 följande:
    Okej att skånskan är långt ifrån svenska men det där kan omöjligt vara svar till min fråga.
    Okej, eftersom jag inte brukar vara på Arlanda så kan jag omöjligen säga om kamelerna där har börjat gå på två ben
Svar på tråden Tråddödare forts....