Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-09 16:20:19 följande:
    Älskar jag dina sammanfattningar eller älskar jag dina sammanfattningar?
    Bra det, men du får ingen förrän tidigast imorgon kväll eftersom jag inte har tillgång till dator ikväll. Hoppas ni har det bra, solen skiner här i Göteborg!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    jfsebastian skrev 2010-03-09 20:50:53 följande:
    Två år äldre än svaret på frågan om livet, universum och allting.
    Oh, oh, jag vet, jag vet!!! *viftar med handen*
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:35:55 följande:
    Jag gillar hastigheten på inläggen! (Så snabbt skriver riktiga nördar tänkte jag säga, men det sa jag inte!)Mandi, kom ni fram till vad hon gjorde för fel?Velour, tja jag jobbar på den sociala kompetensen men skyller på att jag aldrig fick gå på dagis eftersom den kanske inte alltid varit självklar. Men sen var jag också fostrad till såna värderingar som "Du ska alltid vara dig själv, fall inte för grupptrycket, ärlighet varar längst" osv vilket gjorde mig väldigt annorlunda - men stolt och respekterad om jag får säga det själv. Sen har jag också alltid varit intresserad av kunskap vilket många mer pragmatiska "suntförnuftmänniskor" har svårt att förhålla sig till. då blir man nästan per definition en nörd.
    Fia: Du har fler härinne som är som du, jag till exempel (Fast jag gick iofs på dagis, men resten stämmer  )
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-10 23:50:36 följande:
    TACK *tar åt mig och känner mig stolt så jag kan uthärda ytterligare några veckor på kattmat och majonäs*
    Min son älskar kattmat, men det är ju meningen att han ska gå UPP i vikt. Är du säker på att du gör rätt?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-11 06:58:37 följande:
    Tycker det är underbart att se hur ni kämpar för att hålla igång denna tråd Snyggt jobbat "gör tummen upp"Själv försov jag mig i morse...vaknade 06:30...skulle ha gått upp kl 04:00 Men det gjorde inte så mycket...sonen börjar inte förren åtta i skolan o jag har semester idag Fast... Jag hadde njutit mer av semestern om det inte vore för att tankarna konstant skenar iväg mot morgondagen...då har jag permission
    Skönt med lite sovmorgon ju! Permission?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 09:37:07 följande:
    Vinkar till J_hjärtar_A. Gomorron, är du också på jobbet? Själv börjar jag om 20min.  
    Japp, jobbajobbajobba - och så FL-paus ibland
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 16:04:57 följande:
    Fortfarande på jobbet? Jag slutar om 1 timme. Chefen gick på möte så jag passar på och logga in. :p Vi får inte använda internet på arbetstid men just nu har jag ingenting att göra så. Ni som vill se bilder så har jag lagt in en ny bild. Har glömt säga det.
    Var har du lagt bild? Du har inget galleri när jag går in på din sida
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 16:24:11 följande:
    Kolla nu få se om det funkar. Va inne i din bild-galleri. Tror det är första gången jag var där och snokade. Jag har exakt samma gråa shorts som du har på dig. ;) Snygga klädval.
    Vilken snygg bild, nu ser jag den  Hehe, Scratchy hatade mina shorts
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 16:32:33 följande:
    Äh, du är jättesnygg i dom med dom där skorna till. Jag såg nästan ut som du för nån vecka sen. Hade shortsen på mig men ovandelen hade jag en grå kavaj som matchade shortsen och sen pumps till. Snygg. ;)Din lillpojk ser verkligen ut som en troll ( Busig ) ;)
    Skitsnyggt!
    Ja, han är minst lika busig som han ser ut, har fått höra troll många gånger Precis som jag när jag var liten, de kallade mig Ronja Rövardotter
  • Jagbyttenick

Isse: Tråkigt med begravning, tar på krafterna sånt där...
    Konstigt inbox-meddelande, ville personen vara sarkastisk eller flirta?

Svar på tråden Tråddödare forts....