Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-11 22:07:04 följande:
    Hahah, volangen.. Men du skrev ju själv för ett tag sedan att du var nöjd med dina "trivselkilon". Och på de bilder jag sett av dig ser du ju jättefin ut
    Jojo, men man kan ju alltid önska sig förbättringar Magen är det som retar mig just nu, imorgon kan det vara frisyren eller nåt
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-11 22:17:20 följande:
    Men titta..redan 19000. Grattis
    Tack {#lang_emotions_sunny}
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 22:18:16 följande:
    Kommer ihåg en gång när jag var inne i kappahl och skulle köpa jeans ( Jag älskar jeans. )och då tog jag hjälp av en som jobbade där och frågade om jeansen satt okej. Hon vände på mig ett par gånger utan att säga nåt och då kände jag hur ångesten växte i mig. När hon bad mig vända mig en gång så hon kunde kolla hur det satt bakifrån då kunde jag inte hålla mig...satt i provrummet och grät som en liten barnunge. Efter det bestämde jag mig för att gå ner alla kilona innan jag fick lov att köpa kläder.
    Det är min ångest nu också, senaste gångerna jag skullat köpa jeans så hittar jag inget som passar Tack och lov för leggings! Jag är ju kort också så det är ett helvete att hitta jeans som sitter vettigt.
  • Jagbyttenick

Jaja, nu måste jag logga ut och gå och lägga mig i badet så jag sedan kan gå och lägga mig i sängen så att jag orkar jobba en dag till innan jag får lite helgledigt
    Godnatt och trådkramar till er! {#lang_emotions_flower}

• Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 22:24:31 följande:
    JC. Min älsklingsaffär. Där tar dom och lägger in på plats så du behöver inte ens känna att du är kort. Har du vatt där inne? Älskar deras jeans-service.
    Fast ibland så blir det konstigt, speciellt med boot-cut, om de ska lägga upp, och om de är slitna sedan tidigare hamnar knät typ på smalbenet, skitsnyggt . Men jo, annars handlar jag oftast där.
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 22:25:25 följande:
    Ha det gott. Njut av badet. Gonatt.
    Tack, sov gott du med!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-12 15:57:12 följande:
    håller med, fast jag har mest söndagsångest för att måndagen kommer, när veckan väl börjat är nog tisdagarnas värst.
    HATAR tisdagar! Men idag är det fredag, och jag ska gå hem före kl 18! (Är egentligen inte här just nu )
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-12 16:27:38 följande:
    Sen vill jag säga att den manliga huvudrollsinnehavaren i filmen Twilight är så jävla ful!!
    JA!
Svar på tråden Tråddödare forts....