Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-03-12 17:56:16 följande:
    sådär, nu har jag tagit en liten promenad. började kräkas på väg hem igår (hann faktiskt in på en toalett på resecentrum, så inte fullt så traumatiskt som det låter), sen ringde jag Maken som fick komma och köra mig hem. kräktes halva kvällen och har nu varit hemma idag (trots att jag nu mår rätt OK), för 3:e gången på snart 7 år. blä. bra med luft nu iaf!
    Åh stackare, ja jag hade det ju själv för två helger sedan, fy fan!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 18:49:31 följande:
    Fiona, jag vet inte. Har inte råkat ut för nåt, men det finns ju så många idioter på vägarna som inte tar hänsyn och tror alla ska rätta sig efter dom. Som gör omkörningar trots mötande trafik, ligger med nosen i rumpan....till saken hör väl att jag inte heller har körkort. Ska försöka ta det i vår men fasar lite...
    Jag är också bilrädd och utan körkort You are not alone
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-12 20:52:16 följande:
    fast jag tror ditt var värre, jag var bara dålig en dag. hur mår Loppan? gick allt bra?
    Jag var också bara dålig en dag, men sedan tog det tid för min mage att komma till liv igen. Hoppas du får må bra framöver!
    Loppan mår bra och har varit frisk i över två veckor nu! Och det har gått mer än en vecka sedan öronoperationen och han verkar inte må dåligt av det, varken då eller nu
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-12 20:49:39 följande:
    Vinkar Hej. vill du hur stoooooor jag var så kan du gå in på bild-galleriet och se. Svimma inte bara.
    Jag svimmade inte, tyckte inte det såg så farligt ut faktiskt. Kollar du i mitt galleri under graviditet kan du se att allt mitt satt på magen som stod rakt ut
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-03-12 20:56:33 följande:
    NEJ!
    Jo, han är jätteful!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-12 20:58:50 följande:
    Kanske en något dum fråga men när det gäller datorer så är jag totalt kass Jag har en skiva som en kompis bränt åt mig, nu är det så att jag skulle vilja ta bort en del av låtarna o lägga in nya...GÅR inte det..? I alla fall kan inte jag...idiotiskt om det inte går...
    Det går bara om det är en CD-RW-skiva - tror jag, jag har aldrig provat att bränna över bara en liten del. Men i teorin så!
    Annars får du lägga in låtarna du gillar i datorn och även lägga till dina egna och sedan bränna en ny skiva.
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 21:07:14 följande:
    Isnogood, om det är en RW (rewriteble) så kan du ändra om lite hur du vill. Inte annars. Och nja bilden är kanske lite killig om man kollar snabbt, och den är ju så liten så man tittar kanske inte så noga. För visst ser man att det är en tjej! Det är väl tatueringen och det korta håret...och alla musklerna såklart
    Ah, såg inte att du hade svarat samma
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-12 21:09:36 följande:
    åh, vad skönt! han tog operationen bra?
    Ja, det gick jättesnabbt så det enda var att han var lite ilsken och ledsen i kanske en halvtimme efteråt, men sedan har han varit precis som vanligt
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-12 21:15:15 följande:
    Jag har sett dina bilder. Du var idealisk gravid som jag brukar kalla det. Bara magen som var stor. Jag blev stor som en balong. Hela min kropp växte i storlek.
    Tack Jag kände mig sååå vacker när jag var gravid, men jag hade sååå ont och mådde sååå dåligt, så det är inget jag längtar efter igen. Minst ett år till tror jag innan jag ger mig på något sådant igen.
Svar på tråden Tråddödare forts....