Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-11 21:15:14 följande:
    Hej babe! Grattis till numret btw. Japp, nr. 20.000 gäller innan tråden stängs!
    Tack, ja, vi får slåss om saken
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-11 21:24:04 följande:
    Hehe, började tänka på det och kom på att jag måste fråga. När man läser andras inlägg så läser man ju med sin egen dialekt. Och så tänkte jag på att du är skåning och försökte tänka mig in hur det låter när du skriver... Ja du vet, djupa funderingar så här på kvällen
    Vad har du själv för dialekt? Alla ni är ju skåningar för mig, fast jag inser att jag kommer höra mycket mer mellansvensk dialekt om vi träffas
  • Jagbyttenick

Men ja, jag har riktigt grov malmeitiska enligt andra. En säljare från Örebro som vi hade innan, hon sade en gång "Om jag är av med dig på konferensen så är det bara att lyssna efter den bredaste skånskan som går i ett och så hittar jag dig"

• Jagbyttenick

Och kollegorna i Götet tycker det är kul när jag säger att något är klyddigt (tillkrånglat)

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-11 21:29:55 följande:
    Hur det låter när hon skriver..?  tror inte att datorerna låter annorlunda bara för att man är skåning
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-11 21:34:18 följande:
    Har du varit i skåne någon gång? Alla där läser högt när de skriver, jag lovar! Det låter helt annorlunda...
    Haha, ja eller hur?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-11 21:50:25 följande:
    Jag gick upp sju kilo när jag var gravid.
    Jag gick upp 16 kilo och har fortfarande 8 av dem kvar Är rätt nöjd med boobsen och rumpan, men magen kunde ju varit lite plattare
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 21:55:28 följande:
    Det är inget fel på dig. Du var ju jättesnygg i bild-galleri bilderna.
    Tack snygging
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-11 21:59:08 följande:
    Nice att du gick ner hälften. Jag gick ner mina sju kilon på ca. en vecka, men det var inte bra för då var boobsen fortfarande stora och buken ful. Idag är boobsen liiite mindre men buken är inte alls fin eftersom jag gjorde KS. Så nån platt buk lär jag aldrig få om jag inte plastikopererar mig, vilket jag nog aldrig kommer att ha råd med. Rumpan min har jag inte reflekterat över, men nog ser de lite större ut eftersom mina höfter har blivit lite bredare.
    Eftersom mannen min är en rumpkille så har jag ju märkt att han gillar det Och eftersom jag själv gillar bröst så är jag också nöjd Men om man kunde komma runt det där med "volangen" som en kompis kallar det, när hullet hänger övder byxkanten runtom, så hade jag varit supernöjd Vem faan bestämde att byxor skulle sluta halvvägs upp till naveln och skära in i fettet?!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 22:03:52 följande:
    Jo men det var ett helvete och gå ner dom där kilona som tog mig 2 hela år. Vill du höra nåt rolig? Alla frågade mig när jag var i femte-månaden " Åh, är det dags snart?", " Åh va rolig snart har du din lille. ". När jag var i 9:e månaden trodde alla jag skulle ha tvillingar...
    Men det sade alla till mig med, jag hade 16 kilo på magen i stort sett, helt sjukt gigantisk Men så var "lille" Loppan 53 cm och vägde nästan 4,2 kg
Svar på tråden Tråddödare forts....