Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Sitter och lyssnar på min favoritlåt från årets Melodifestivaltävlingar, Pauline är sååå coolt. Trots att jag är hårdrockare först och främst så är jag svag för 60-talsmusik (och 70-80-90-00-talsmusik {#lang_emotions_tongue_out})

Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick

Trött som en gnu efter en hård dag på savannen nu Sköt om er så hörs vi sen! Trådkram!!! {#lang_emotions_sunny}

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-14 18:32:25 följande:
    Fia, dricker du bara te, inte kaffe? *surar  över att ingen vill diskutera kaffesorter med mig*
    Zoegas Skånerost bryggt starkt på västskånskt vatten - mums! {#lang_emotions_coffee}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-14 20:13:01 följande:
    yey! Zoegas är det absolut bästa kaffet!
    Har ni hårt eller mjukt vatten där du bor? Vi har väldigt kalkrikt vatten och därför blir det så himla gott med Skånerost Men i östra Skåne där jag vistas rätt ofta smakar det inte alls lika gott, där är Gevalias kaffe bättre.
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:10:08 följande:
     Oh...som på MC-Donalds där barnen får en leksak...? Men här är det männen som..."cencur" He he he...tror inte att dom dricker teet...de häller nog bara ut tebladen ur påsen för att komma åt hålet (!) Komma.... "Knackar skallen i väggen för o få bort knäpptänket"
    Ujuj, akta väggen
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:15:51 följande:
    Förteckning...Kanske en för-teckning, alltså som en karta...eller pil till typ "här är det" Åh, brukar inte en del tjejer ha triangeltrimmat där nere Det är kanske DET som är "vägvisaren"
    Finns fina tatueringar man kan göra också, om man tror att ens partner inte har alla hästarna i hagen
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-14 21:43:15 följande:
    jag undrar när man kommer ikapp?
    Jag kom ikapp och körde om mig själv, alla säger jag har en gammal själ och ibland känner jag mig som 90 år
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-14 21:43:25 följande:
    Jag smygläste lite igår när tråden om på tal, tror jag dyker upp nånstans runt 1500 gränsen! Jag öppnar med att föreslå en ordlek, nån som minns
    Japp, jag skulle ju ta med mitt jetplan till den där öde ön
  • Jagbyttenick
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 21:46:49 följande:
    Fiona - Age of Empires version 3 tror jag - Age of Conquerors. Klassiker
    Oh yes, gud vad längesedan jag spelade det! Blev helt sugen nu!!! Fast just nu håller jag på med Final Fantasy i mannens Iphone
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-14 22:50:32 följande:
    Det enda jag tänker på är "if" det blir som förut "then" blir jag glad. När jag verkligen tycker om någon så kämpar jag för den personen, särskilt när jag känner att jag har orsakat mycket av det som förstörde mellan oss. Så jag kan bara inte acceptera läget. Inte än. Det känns för tidigt för det
    Men kram på dig vännen Kan du inte träffa dina systrar eller något? Sonen kanske kan pigga upp dig? *Skickar många kramar och lite kanelbullar att värma magen med* {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Tråddödare forts....