• Sedek

Tråddödare forts....

Nu ger jag mig..

Godnatt på er

• Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-21 09:36:33 följande:
    Oj... nu för tiden är jag vaken nästan jämt verkar det som. Jobbade fre-lör-natt och nu ska jag jobba dag. Vad tycker Sedek och mina organ om det?
    Jag tycker det är bra att du jobbar, så du får känna på verkligheten lite Dina organ kan ju ha ett eller annat att tycka om dina sovvanor, men det jag sett av dig så brukar du vara duktigt att sova igen det du missar? Det är bra.

Man kan lagra sömn i kroppen om man vet att man ska vara vaken mycket en kortare period.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 21:06:23 följande:
    Jag loggar ut. Ska däcka framför tv:n och hålla gubben sällskap. Ha det gott. Gonatt & sov gott.
    Jaha, tack för den. Här har man gått och väntat hela helgen...
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-21 21:12:01 följande:
    Jo... på det hela är allt bara bra. Hur är det själv? Är glaset halvfullt eller halvtomt? Hur ahr det gått med familj mm?
    Måste bara kommentera detta:

Glaset är ALLTID halvfullt, det är bara så att från vissa vinklar i livet kan det se ut som att det är halvtomt. Men det är alltså fel.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-21 21:15:12 följande:
    Snacka om att inte ha något IRL när man går o trånar en hel helg efter en kvinna på nätet... 
    Men nu när du dök upp blev allt väldigt ljust igen

*sätter på mig solglasögonen*
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-21 21:21:29 följande:
    Ha ha..jättekul... "suck" Om jag inte just läst att du trånade efter en annan kvinna så hade jag kanske nästan trott på dig... 
    Meh!

Tänkte på dig idag när jag var ute och skottade en massa snö Det är ju tungt! Shit va stark du måste vara!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 21:20:28 följande:
    Hehe Tänkte precis stänga av när jag såg att alla har kommit in så jag stannar väl lite till. Gubben hålle rpå och tittar på en gammal persisk film som jag redan har sett en massa gånger så jag klarar mig utan. ;) Har ju saknat er/ dig :p * Ger Sedek en kram och säger hej * :p
    Jaha så nu duger vi, när han den där gubben ändå är upptagen...

Men en kram säger jag aldrig nej till så.. okej då... kram på dig.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-21 21:18:19 följande:
    Om det känns halvtomt är känslan inte fel, eller hur... Sen får man vänta en stund och prova att känna igen och kanske kan man då förhålla sig på ett mer konstruktivt sätt och därmed även känna att det är halvfullt... Vad tror du?
    Hm, jag är mer "Power of momentum" typen och om jag finner mitt glas halvtomt går jag genast och fyller på.

Kan inte leva med haltomma glas, går inte...

Men vi har alla olika preferenser, för en del kan det säkert fungera att känna sig för, tänka efter och sedan göra en ny bedömning Men då tycker ju jag att man ska tänka efter på allt bra man har, så att man återkallar den där halvfulla känslan (tolka nu inte fel på halvfull)
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-21 21:26:33 följande:
    Hallå, har du inte sett hennes rygg?!
    Jo, som hastigast, framsidan är bättre

Tvärtemot migsjälv..
Svar på tråden Tråddödare forts....