• Sedek
    Velour skrev 2010-02-20 22:54:08 följande:
    Bra att du inte gjorde det. Själv gillar jag inte direkt när nån som anser sig vara klartänkt generaliserar så grovt. Hon måste bearbeta detta anser jag. Kan ju inte vara så sunt att hata när man jobbar inom förskolan. Blir ju lätt fel när man ska "leda" pojkarna eftersom hatet tydligen har övertaget när det gäller hennes inställning till män.
    Alla som generaliserar är dumma...

Nej men visst är det så, inte bra att hennes tråkiga bakgrund, obearbetad, ska få genomsyra hur hon behandlar andras barn.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-20 22:56:27 följande:
    Hehe, varför visste jag att du var på Carolas sida? Hon är verkligen inte klok och då menar jag inte Haitiincidenten, utan även tsunamikatastrofen då hon slängde ur sig en typisk Carola-groda till en familj som hade förlorat sin dotter.

Därför att jag är en sån som känner en massa udda människor kanske...

Håller med om att hon säger en del saker som lätt blir fel, men du kan ju inte seriöst tro att människan åkte till haiti för att dela ut en parfym och that's it?

Aftonbladet färgar sina texter nått så enormt, om hon så iom resan skänkte en miljon kronor, och samtidigt gav en parfymflaska så är det just parfymflaskan de fokuserar på.. Det blir fel tycker jag, tycker synd om Carola i detta.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:04:36 följande:
    Får se  om det fungerar....
    Ohhhh!!!! Nice

Läget?

Hej
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-20 23:05:45 följande:
    Känner du henne? Vet du, jag läste inte ens artikeln, men jag trodde på den ändå eftersom den handlade om Carola . Men sen kom jag på att AB många gånger har ljugit. En av deras värsta lögner var om ett mord som skedde på en strand i ett annat land, där AB skrev att folket låg och solade bredvid liket och inte brydde sig nämnvärt eftersom liket var en zigenare. Men sen blev AB tvungna att ta tillbaka påståendet när den riktiga informationen kom ut. Ja, AB är lite....knäppa..
    Jag skrev att jag känner en massa udda människor, skulle nog heja om vi träffades men inte mer. Jag umgicks rätt mycket med XXXXXXX:s XXXX ett tag... Och därför så...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-20 23:23:04 följande:
    Tack Läget...hm...snöstorm....trött efter 20 mils bilkörning i snöstorm på små snirkliga vägar.... Kämpar på med allt...försöker så gott jag kan i alla fall...
    Kämpa vet du hur man gör i alla fall, snökvinnan...

• Sedek
    Velour skrev 2010-02-20 23:20:39 följande:
    Ja, men jag trodde att du menade henne. Så du umgicks med hennes exman? Ja, han är ju inte klokare han..
    Hehe, nu gissar du hejvillt här... Jo han känner jag väl mer än C. Men det är en annan jag umgicks mest med, som är lite yngre.
Svar på tråden Tråddödare forts....