Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-08 21:16:46 följande:
    Att försöka vara en förebild. Föregå med gott exempel, kanske jag skulle skrivit. Tar till vad jag kommer på och då blir det tyvärr ofta engelska av någon anledning
    Micket betre forklaring.
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-08 21:17:08 följande:
    Sorry, det blev fel. Jag är uppvuxen i Skåne inte i Malmö men nära. En liten byhåla utanför Hbg.Velour, Jag bor i Stockholm nu. Det gjorde du med eller hur?
    Nope, jag bor i Linköping. Men lillsyrran bor i Sthlm.
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-08 21:26:18 följande:
    Aha, hur fick jag till att du bodde i Stockholm? Blandar nog ihop dig med nån annan. Kände en kille som bodde i Linköping för ett antal år sen som jag hade nåt ihop ;) Undrar om du känner honom fast jag vågar nog inte säga vad han heter. Åh, nu fick jag flash back. Hmmmm :)
    Inboxa!!!{#lang_emotions_tongue_out}
    Analysera mera!
  • Velour

Eller vänta, menar du att du inte vågar skrivar till MIG vad han heter? Jooooo, come on!! Nu blir jag så jävla nyfiken i en dumstrut!

Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-08 21:29:36 följande:
    Ursäkta?! Översätt till blatten här är du snäll :p Ska jag packa in nåt?
    Skicka ett privat meddelande. Omedelbums!
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-08 21:29:40 följande:
    Såg någon som beskrev skillnaden... De är aktiva och dem är passiva typ:Vi ska besöka dem - Vi är aktiva och dem är passiva (mottagare av besök)De ska besöka oss - De är aktiva och "oss" är passiva.Vet inte om det hjälper...
    Jag läste också den beskrivningen. Det där är nåt jag ALDRIG kommer att komma ihåg.
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-08 21:33:33 följande:
    Nej, nej. Skånskan fick jag lägga undan dels för att det blev lite för mycket för stackars 08:or. Först skulle dom hantera brytningen sen skulle dom förstå skånskan. Det gick inte såååå bra förstår du så i och med att brytningen tyvärr få va kvar så fick jag säga adjö till skånskan ;)
    Va? Bryter du? Jag trodde att du kom hit som barn.

Men skriv vad Linköpingskillen hette, i ett privat meddelande om du inte vill outa hans namn här i tråden
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-08 21:35:08 följande:
    Kanske, kanske inte... du får hitta på en fånig ramsa som innehåller färger så kommer det nog att fastna...Vi gav dem blommor blå,de blev arga så de blev grå.....
    Meh, det där försvårade betydligt mycket. Jag får nog klara mig. Jag vet ändå hur man använder de och dem

Det bara en och ett det är problematiskt med. Ja, det och mitt fåniga ordförråd (inseminera )
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-08 21:36:27 följande:
    Aha, där ser man. Slår mig själv i nacken som Gibs gör i Navy NCIS. Så går det när jag kör fjortisstilen med ( DOM ) det smittar av sig :p Men tänk så känner du honom. Pinsamt värre ju. Det var ju åratal sen men han är i samma ålder som ( vi? ) runt 30. Tänk så har du gått i samma skola som honom. Äh, att jag har så svårt och hålla en viss kroppsdel stängt.
    Snäälllaaaa! Jag spricker att nyfikenhet. Jag har INGA iranska vänner här i Linköping, bara så du vet..Så du behöver inte vara orolig.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....