Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-08 21:38:57 följande:
    Tja... tala är silver och tiga är guld....(Guuuud, vad prettoäcklig jag är med alla uttryck...  )
    Nej nej! I detta fall är tala guld!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-08 21:42:57 följande:
    Ah, jag förstår.

Yaaay, tack för att du föll för min bedjan
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-08 21:44:12 följande:
    En och ett är mycket svårt! Finns inga regler...Var glad att du inte är i England och ska stava, det finns inte en enda stavningsregel att följa så om en och ett i sv är problem.... Jag kan förstå problemet eftersom det är en tydlig skiljelinje på hur man använder det och att det talar om att man inte är helt uppvuxen i svenskspråklig miljö... Ordförrådet är inte fåningt bara roligt! Det kan hända den bästa!!!
    Jaså? Det visste jag inte om England, men nu vet jag.

Jag ser dock lite ljusare på min språkliga utveckling eftersom jag ALDRIG mer kommer att inleda nåt förhållande med en iranie De få iranier jag känner pratar jag svenska med också..
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-08 21:47:29 följande:
    Jaha! Tack då för att alla vi andra är utanför.... Ni främjar verkligen känslan av gemenskap över nationerna.... Me.... ja he int bitter!!
    Men jag måste ju veta killens namn! Så då får jag offra lite av min sociala kompetens för detta
    Analysera mera!
  • Velour

Bruttor, jag måste ta en paus! C U l8er

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 00:07:21 följande:
    har ni gått och lagt er?
    Näää..
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 00:07:21 följande:
    har ni gått och lagt er?
    Men jag antar att du har gjort det vid det här laget.
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 00:46:02 följande:
    nope, I'm still here!
    Hehhe, tänkte fråga om inte du skulle upp o jobba imorgon

Först stiger jag av i fel hållplats, sen tror jag att det är typ i mitten av veckan.
    Analysera mera!
  • Velour

Jag har gjort värre saker. En gång glömde jag att stänga bildörren, och då menar jag inte att jag hade glömt låsa, utan jag menar STÄNGA. Så dörren var alltså helt öppen Jag bara öppnade dörren och gick hem..På morgonen när mina föräldrar skulle köra iväg, blev de vettskrämda och trodde att det hade blivit inbrott i bilen. Men inget var borta och jag hade nästan inget minne av att jag hade lämnat dörren öppen..

Sen så föll poletten

Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-09 00:48:41 följande:
    ja, jag tror ju att det är onsdag eller ngt, så det är väl lika illa här.
    {#lang_emotions_cheers}
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....