Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-21 22:45:12 följande:
    Så, hemkommen från jourcentralen och det visade sig att lillen har streptokocker. Hade läkarna tagit halsprover tidigare så hade han inte behövt må så illa som han gjorde idag. Så nu är det Kåvepeninkur i tio dagar som gäller.
    ow, trist!
  • Polly S

mitt datum!
    och jag ÄR oskyldig... {#lang_emotions_innocent}

Roses skrev 2010-02-21 22:50:59 följande:
    www.ditthoroskop.nu/se/tecken_oxen.htm Jag har en kompis som är född 20:e april och ni är så lika så det är skrämmande. Av det lilla jag har "sett" av dig här så påminner du starkt om honom. :)
    Roses skrev 2010-02-21 22:48:07 följande:
    HUR kan det STÄMMA? Du som är så TYST och OSKYLDIG jämt?
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-21 22:49:49 följande:
    Jag tror inte Fiona är så oskyldig egentligen...
    grattis till numret!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-21 22:59:35 följande:
    Hm, nu är jag novis när det gäller horoskop och stjärntecken, men börjar inte oxen den 20:e april? Och du sa att du var Vädur? Är det olika för tjejer/killar? Beror det på vilket år man föddes?
    det är olika beroende på vilka horoskop man tittar på, men eftersom jag 'var' vädur när jag var liten (ändrades gränserna sen, eller drog veckotidningarna en egen gräns? ) så är jag det nu med!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-21 23:00:03 följande:
    Ja
    många barn blir det..?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-21 23:08:32 följande:
    Velan! Jag har varit inne jätteläge, jag lovar!!!! Nu ahr du varit lite upptagen och det är typiskt att jag ska lägga mig nu då... Har ju saknat dig hela helgen!!! (Och er andra!) Hoppas lilleman blir bättre!!! Inte roligt när de är sjuka. Själv har jag precis tagit upp lilleman till toa för han verkade lite orolig. Väl på plats sittandes på muggen sa jag till honom att det är ok att kissa nu och det gjorde han..... Dock hade han kissebånge så han pinka mer både sig, mig och badrummet. Nu är det torkat och klart och jag ska i säng!! Kram på er! Ses imorgon.
    gonatt!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-21 23:08:26 följande:
    Blää.. är så trött på dom där diskussionerna, har skrivit mig blå om fingrarna när det gäller det änmnet men folk är så aaaaaa.. jag vet inte vad, så det känns som att dunka huvudet i väggen varje gång.
    jag blir fortfarande upprörd!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-22 13:19:22 följande:
    Min ex-man och hans mamma har gått ut till vår lokaltidning Corren och dragit med den största och falskaste snyfthistorian som går att finna av anledningen att hon har blivit utvisad ur Sverige!!!! För att hon inte har fått uppehållstillstånd. De har ljugit om att hon väntar sig fängelse i Iran för att hon är politiskt aktiv och att hennes make har bllivit mördad av regimen! LÖÖGN!!!!! Förbannat lögn!! Inget av detta är sant! Fuck i helvete! Jag hatar henne och nu kommer säkert UD att tycka synd om den jävla blodsugaren så hon får stanna!  
    tipsa UD...
Svar på tråden Tråddödare forts....