Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-17 20:08:46 följande:
    Jo jag är rädd för det. Men hur kan man köpa 100% negativa saker en annan säger om en annan människa? Om en person kom till mig och pratade illa om en annan, så hade jag tagit 99% av det med en nypa salt och avvaktat tills jag fick chansen att bilda mig en egen uppfattning. Hon är nog bitter.
    jag tror det beror på att alla tycker de kan göra lärarens jobb, eller hur var det nu?
  • Polly S

har missat vad det handlar om men håller såklart tummarna!

Mandi74 skrev 2010-02-17 13:59:30 följande:
    Men nu är det snart över i alla fall.. allt skulle skickas till åklagaren idag. Sen får vi hoppas han går igenom allt lite snabbt. Nu får hjälpa mig och hålla alla tummar ni har för att bevisningen räcker!
    Mandi74 skrev 2010-02-17 13:57:15 följande:
    Ojoj.. vet inte vad jag ska säga eller göra just nu, känner mig bara manglad.. haft ett kompleterande förhör, för att få komentera det han sagt. Shit säger jag bara..
  • Polly S

hej Roses!
    hur är det med din mamma? och dig?

• Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 21:29:12 följande:
    Jag är praktisk. Bara att fråga mig när det tar stopp Men själv är jag den som ger mig på att prova nya recept när jag ska ha gäster samma dag
    jag hittar gärna på recept, men jag blir lätt nojig och vill att allt ska vara perfekt när jag lagar åt fler än Maken!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-17 21:42:17 följande:
    Don't we all? Fast för mig blir det alltid lååååångt ifrån perfekt, särskilt när jag lagar ris åt fler än tre. Då ser det mest ut som risgrynsgröt eller nåt
    ehm,  vem är det du ska laga mat med? vad har jag missat??
    Velour skrev 2010-02-17 21:48:43 följande:
    Det skulle inte gå, för han ville att jag skulle LÄRA honom att laga persiska rätter. Så jag är fast i detta nu
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-17 22:01:50 följande:
    Gonatt! Jag kommer nog titta in lite då och då under helgen.... Kram!!
    gonattkram!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-17 22:11:55 följande:
    Kommer du ihåg killkompisen som jag tyckte lite extra om? Det är hans inneboende som har fått för sig att lära sig persiska rätter och jag fick "äran" att lära honom
    aha. men kul! i princip kan du ju slänga ihop vad som helst, vad vet han liksom!
  • Polly S

när vi var på smekmånad på NZ så firade vi jul på ett trevligt men ganska sunkigt vandrarhem.
    allt, inklusive mataffärer & restauranger, var stängt på juldagen, så de bjöd alla på julmiddag och föreslog att alla skulle laga en rätt från sitt hemland.
    vi fick hjärnsläpp men enades sen om glögg -vilket väl mest var rödvin, en massa kryddor och... tja.
    smakade faktiskt helt OK, och för dom var det ju en riktig svensk grej!
    (otroligt trevligt julfirande förresten!)

• Polly S

Velour skrev 2010-02-17 22:20:56 följande:
    Hahah! Det var ju häftigt!
Svar på tråden Tråddödare forts....