Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-01 19:10:20 följande:
    Oh...varför det..?
    Har mensvärk så jag håller på och dö. :( Vill inte ha dom hemma då humöret min kan skifta som berg och dalbana och det vill jag bespara dom.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-03-01 19:11:24 följande:
    Oj köket... jaa du...vet inte hur länge...dom kommer höra av sig när dom ska komma o göra stickprov på fuktvärdena i golvet...kan hända närsom eller om veckor.
    Jobbigt. {#lang_emotions_embarassed}

Jag som nästan bor i köket hade blitt galen.
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-03-01 19:18:38 följande:
    Jaa... Tyckte om mitt lilla ruggiga kök förut...nu är jag bara där i nödfall o att sitta där är inte att tänka på, så när vi ska äta så får vi sitta dubbelvika vid soffbordet i tvrummet
    Men tänk på att det kommer va super fin och fräsch sen när det bli klart. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
  • I Blackrose I

Förlåt

Hej på er.

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-03 23:58:40 följande:
    Har det hänt nått?
    Har haft en het diskussion och kan inte sluta gråta. {#lang_emotions_cry}

Vet inte vad jag ska ta vägen. :( Är ensam hemma och håller på och dö av all ångest.

www.familjeliv.se/Forum-5-66/m51039859.html
  • I Blackrose I

Hur kan man va så kallhjärtat att man får ur sig en sån sak?

En av killarna som finns bland dom mördade killarna är en bekant till en kompis. Åhhhhhhhhhhhhhhh.

Förlåt, förlåt att jag kommer med mina tråkiga inlägg men jag visste inte var jag annars skulle ta vägen. Sorry.

{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-04 00:06:01 följande:
    Du ska inte bry dig om vad folk skriver på fl eller ta åt dig. De är männiksor som du aldrig kommer träffa eller ha någon kontakt med irl.Att andra har andra åsikter än en själv får man räkna med på ett forum.Vart är din familj?
    Hemma hos svärmor. :(

Jag kan inte Mandi. Just när det gäller hans grupp/land så är alla av samma åsikt både här på Fl och Irl.

* Nej, ska inte dra ner stämningen här inne * Sorry.

{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-04 00:21:58 följande:
    Men vännen! Håll dig stark, för den personen njuter av att bryta ner meningsmotståndare. Han har aldrig ursäktat sig för att ha sårat folk, tvärtom gör han allt i sin makt för att knäcka folk. Stå på dig och låt honom inte knäcka dig. Det är en fanatikers våta fantasi att knäcka sina meningsmotståndare.
    Tack. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-04 00:24:23 följande:
    Det är lugnt.. mig gör det inget. Vet bara inte om jag kan hjälpa dig i kväll.. har inga ord kvar känns det som.Kan du inte ringa din man och prata med honom, få höra en vänlig röst, nån som du känner kan ge dig tröst.
    Mandi74 skrev 2010-03-04 00:21:36 följande:
    Nu orkade jag inte läsa allt som skrivits i tråden, det var så mycket så jag vet inte vad du menar.Men ta det lugnt, andas.. leta upp några roliga klipp på youtube, tänk på något annat. Ångest är skitjobbigt, jag vet men man kan ta sig ur det.
    Han sover nog så jag vill inte väcka honom. Funderar om jag ska ta en sömntablett men då kommer jag inte vakna imorgon och hinna till jobbet. {#lang_emotions_frown}

Tack för allt du har skrivit hittils. Jag visste bara inte vart jag skulle ta vägen så jag loggade in igen.
Svar på tråden Tråddödare forts....